دکتر انسیه خزعلی در بازدید از نمایشگاه جهاددانشگاهی تاکید کرد:

همکاری معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با جهاددانشگاهی/دستاوردهای این نهاد تاثیرگذار است

۰۸ دی ۱۴۰۰ | ۱۹:۵۷ کد : ۳۹۹۷۸ عمومی
معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور در بازدید از نمایشگاه جهاددانشگاهی بر همکاری معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با جهاددانشگاهی در زمینه مشاغل خانگی تاکید کرد.
همکاری معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با جهاددانشگاهی/دستاوردهای این نهاد تاثیرگذار است

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، دکتر انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور امروز، هشتم دی ماه در بازدید از نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای جهاددانشگاهی که با همراهی دکتر حمیدرضا طیبی رییس جهاددانشگاهی و دکتر فاطمه عظیم زاده رییس مرکز اطلاعات علمی این نهاد انجام شد، ضمن قدردانی از تلاش های جهادگران این نهاد اظهار کرد: در مشاهده از نمایشگاه دستاوردهای جهاددانشگاهی از دستاوردهایی که این نهاد انقلابی در زمینه های مختلف داشته است، استفاده کردم.

وی افزود: بنده از قبل با بسیاری از موارد این دستاوردها آشنا بودم و به مراکز این نهاد مراجعه کرده ام. در زمانی که در دانشگاه الزهرا(س) بودم، با دوستانی که در این مراکز فعالیت می کردند آشنا بوده و همکاری و تعامل مشترکی داشتیم.

دکتر خزعلی ادامه داد: بسیار علاقه مند بودم که امروز یک بار دیگر در این نمایشگاه حضور پیدا کرده و ضمن مشاهده فعالیت های اثربخش جهاددانشگاهی، قدردانی خود را از جهادگران خدوم این نهاد انقلابی اعلام کنم.

معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور تصریح کرد: دستاوردهای جهاددانشگاهی بسیار خوب و تأثیرگذار بود و امیدوار هستم که با حمایت هایی که از این نهاد می شود، دستاوردها و توانمندی های آن روز به روز از توسعه بیشتر و بهتری برخوردار شود. همچنین، امیدوار هستم تا مجموعه معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و جهاددانشگاهی در مسایل مختلفی همچون مشاغل خانگی و ... بتوانند با یکدیگر تعامل و همکاری داشته باشند.

کلید واژه ها: نمایشگاه 1400