همزمان با استان‌های کشور؛

برگزاری آزمون استخدامی قوه قضاییه به همت جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری

۰۱ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۱:۳۷ کد : ۴۰۷۷۱ آموزش و کارآفرینی تاپ خبر
رئیس جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری از برگزاری آزمون استخدامی قوه قضاییه استان توسط جهاد دانشگاهی همزمان با سراسر کشور خبر داد.
برگزاری آزمون استخدامی قوه قضاییه به همت جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی چهارمحال و بختیاری، سیروس رضایی یکم بهمن‌ماه از برگزاری آزمون استخدامی قوه قضاییه برای جذب همکاری داوری، میانجی‌گری و نیروهای افتخاری شورای حل اختلاف در چهارمحال و بختیاری خبر داد و اظهار کرد: این آزمون به همت مرکز آزمون جهاددانشگاهی استان امروز با حضور 723 داوطلب برگزار شد.
رئیس مرکز آزمون جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری افزود: آزمون استخدامی قوه‌قضاییه در حوزه امتحانی ویژه داوطلبان خانم و آقا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد با رعایت کامل استانداردهای آزمون‌های استخدامی برگزار شد، این آزمون از ساعت 9:30 صبح آغاز و در ساعت 12:45 به پایان رسید.
وی بیان کرد: داوطلبان شرکت‌کننده در آزمون استخدامی قوه‌قضاییه در چهارمحال و بختیاری می‌توانند نتایج این آزمون را در سایت مرکز آزمون جهاددانشگاهی به آدرس hrtc.ir مشاهده کنند.
رضایی در پایان یادآور شد: برگزاری آزمون آزمون استخدامی قوه قضاییه برای جذب همکاری داوری، میانجی‌گری و نیروهای افتخاری شورای حل اختلاف به‌علت برودت هوا در برخی استان‌های کشور لغو و به زمان دیگری موکول شد.

کلید واژه ها: جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری مرکز آزمون جهاد دانشگاهی آزمون استخدامی