بازدید از موزه تاریخ طبیعی تنگ صیاد استان چهارمحال و بختیاری در راستای اجرای هفدهمین دوره " طرح ملی ایران مرز پرگهر "

۱۱ بهمن ۱۴۰۰ | ۰۹:۰۸ کد : ۴۱۰۶۳ فرهنگی تاپ خبر
توسط سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی شعبه چهارمحال و بختیاری، در راستای اجرای هفدهمین دوره " طرح ملی ایران مرز پرگهر" از موزه تاریخ طبیعی تنگ صیاد استان بازدید بعمل آمد.
بازدید از موزه تاریخ طبیعی تنگ صیاد استان چهارمحال و بختیاری در راستای اجرای هفدهمین دوره " طرح ملی ایران مرز پرگهر "

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی چهارمحال و بختیاری، روز یکشنبه 10 بهمن ماه 1400  اعضای سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی شعبه چهارمحال و بختیاری از موزه تاریخ طبیعی تنگ صیاد استان  بازدید و با مسئولین موزه دیدار و گفتگو کردند.
طرح ملی" ایران مرز پرگهر" با هدف تقویت روحیه خودباوری و تحقق شعار  ما می توانیم از طریق تولید محتوا و معرفی ظرفیت های مراکز مهم صنعتی، اقتصادی، زیست محیطی و تاریخی به دانشجویان سراسرکشور از طریق فضای مجازی، در جهاددانشگاهی کشور تدوین و تصویب شده است.
گفتنی است، موزه تاریخ طبیعی تنگ صیاد با مساحت  1600 متر مربع میباشد که شامل : سالن اصلی نمایش نمونه ها ، سالن آمفی تئاتر،کتابخانه و دفاتر امور اداری می باشد. در برگیرنده نمونه های انواع جانواران و گیاهان بعنوان یک مرکز علمی-زیست محیطی در درجه اول در خدمت آموزش و پژوهش استان در این بخش قرارمی گیرد و در درجه دوم بعنوان مرجعی برای مراجعه و مطالعه علاقه مندان به علوم طبیعی و دانش پژوهان داخلی و خارجی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

کلید واژه ها: جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری معاونت فرهنگی سازمان دالنشجویان