آغاز ثبت نام آزمون استخدامی دادگستری کل چهارمحال و بختیاری

۱۹ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۴:۴۳ کد : ۴۱۳۶۳ آموزش و کارآفرینی تاپ خبر
رئیس جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری از برگزاری آزمون استخدامی قوه قضائیه برای جذب ۹۶۰۰ نفر در سراسر کشور و تعداد ۱۶۰ نفر برای دادگستری کل استان با همکاری مرکز آزمون جهاد دانشگاهی خبر داد.
آغاز ثبت نام آزمون استخدامی دادگستری کل چهارمحال و بختیاری

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی چهارمحال و بختیاری، سیروس رضایی گفت: اطلاعیه آزمون استخدام کارکنان اداری قوه قضائیه سال ۱۴۰۰ منتشر شده است.
رئیس مرکز آزمون جهاددانشگاهی استان اظهار کرد: کلیه داوطلبان متقاضی ثبت نام و شرکت در آزمون استخدام کارکنان اداری قوه قضاییه در سال ۱۴۰۰ برای ثبت نام در این آزمون لازم است منحصراً به صورت اینترنتی از طریق سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی: https://hrtc.ir/  مراجعه کنند که به مدت ۱۰ روز از روز سه شنبه ۱۹ بهمن ماه ۱۴۰۰ آغاز و در روز پنجشنبه ۲۸ بهمن ماه ۱۴۰۰ پایان می‌پذیرد.
رئیس جهاد دانشگاهی استان تصریح کرد: قوه قضائیه در نظر دارد، تعداد ۹۶۰۰ نفر از افراد واجد شرایط را در دادگستری کل استان‌ها به‌ صورت پیمانی استخدام نماید.
رضایی عنوان کرد: کلیه متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی آزمون و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت‌نام، نسبت به ثبت‌نام در آزمون فوق اقدام نمایند.

رئیس جهاد دانشگاهی استان در پایان افزود: پذیرفته شوندگان در این آزمون، پس از طی مراحل آزمون، مصاحبه و گزینش به استخدام پیمانی دادگستری کل استان در می آیند.

کلید واژه ها: جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری مرکز آزمون جهاد دانشگاهی آزمون استخدامی