حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری در مراکز علمی، تحقیقاتی و پژوهشی جهاددانشگاهی کشور

۰۴ اسفند ۱۴۰۰ | ۲۰:۳۲ کد : ۴۱۸۲۹ عمومی تاپ خبر
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری با همراهی رئیس جهاددانشگاهی استان از چندین مرکز علمی، تحقیقاتی و پژوهشی جهاددانشگاهی بازدید و با معاون هماهنگی و امور مجلس این نهاد انقلابی دیدار و گفتگو کرد.
حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری در مراکز علمی، تحقیقاتی و پژوهشی جهاددانشگاهی کشور

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی چهارمحال و بختیاری، روز چهارشنبه ۴ اسفندماه، محمد کاظم منزوی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، ابراهیم رییسی مدیرکل دفتر جذب و سرمایه گذاری استانداری با همراهی سیروس رضایی رئیس جهاددانشگاهی استان با سفر به تهران از مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاد دانشگاهی، مرکز آبزی پروری سازمان جهاد دانشگاهی تهران، پژوهشگاه ابن سینا و پژوهشکده گیاهان داروئی بازدید کردند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار با حضور در دفتر مرکزی جهاددانشگاهی در دیدارهایی جداگانه با معاون هماهنگی و امور مجلس جهاد دانشگاهی، مدیران کل دفاتر کشاورزی و منابع طبیعی، برنامه ریزی و نظارت، امور استانها و روابط عمومی دیدار و گفتگو کرد.
بررسی راهکارهای همکاری، حمایت و پشتیبانی از انتقال دانش فنی در زمینه گیاهان دارویی، آبزی پروری و اصلاح نژاد دام و... با توجه به نیازهای استان از اهداف این دیدارها بود.

کلید واژه ها: جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری مراکز تخصصی پژوهشی دیدار