دیدار رئیس جهاددانشگاهی استان با مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری

۱۴ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۴:۲۳ کد : ۴۲۰۵۰ عمومی تاپ خبر
رئیس جهاددانشگاهی استان با مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری دیدار و گفتگو کرد.
دیدار رئیس جهاددانشگاهی استان با مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی چهارمحال و بختیاری، روز شنبه 14 اسفندماه، رئیس و معاونان جهاددانشگاهی استان با حضور در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری با مدیر کل آن اداره دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار سیروس رضایی رئیس جهاددانشگاهی استان ضمن تبریک انتصاب محسن مولوی به عنوان مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، به تشریح فعالیت‌های جهاددانشگاهی در استان پرداخت.

رضایی اجرای طرح الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی به کارفرمایی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان را از جمله همکاری‌های موفق جهاددانشگاهی با اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان عنوان و این طرح را شیوه ای نوین در رفع معضل بیکاری و کمک به ارتقای کسب و کار دانست.

رییس جهاددانشگاهی استان با اشاره به توانمندی‌های جهاددانشگاهی استان در حوزه های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و اشتغال آمادگی جهاددانشگاهی در ارائه خدمات در این حوزه ها به آن اداره کل را در پیشبرد اهداف و رفع مشکلات استان اعلام کرد.

در ادامه این دیدار محسن مولوی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ضمن تقدیر از همکاری‌های جهاددانشگاهی در اجرای طرح الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی، آمادگی خود را در استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود در جهاددانشگاهی استان در اجرای طرح‌های اشتغال زا و نیز پیشبرد اهداف آن اداره کل اعلام کرد.

کلید واژه ها: جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی دبدار