کتاب « ترمیم شکستگی در دام های کوچک ( رویکردی مبتنی بر مطالعۀ بیماران)» منتشر شد

۱۵ اسفند ۱۴۰۰ | ۰۸:۴۶ کد : ۴۲۰۵۷ فرهنگی تاپ خبر
کتاب « ترمیم شکستگی در دام‌های کوچک ( رویکردی مبتنی بر مطالعۀ بیماران)» به قلم دکتر وحید گنجیانی و عبدالحمید میمندی پاریزی ترجمه و به همت شعبه سازمان انتشارات جهاددانشگاهی چهارمحال و بختیاری منتشر شد.
کتاب « ترمیم شکستگی در دام های کوچک ( رویکردی مبتنی بر مطالعۀ بیماران)» منتشر شد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی چهارمحال و بختیاری، کتاب «ترمیم شکستگی در دام های کوچک (رویکردی مبتنی بر مطالعۀ بیماران)»  یک اثر ترجمه است که به قلم دکتر وحید گنجیانی رزیدنت جراحی دامپزشکی دانشگاه شیراز و دکتر عبدالحمید میمندی پاریزی استاد جراحی دانشکده دامپزشکی دانشگاه شیراز در 256صفحه در قطع وزیری، ترجمه و به همت شعبه سازمان انتشارات جهاددانشگاهی استان وارد بازار نشر شده است. 
کتاب حاضر در ابتدا اصول اولیه را در ارتوپدی دامپزشکی تشریح کرده و سپس کاربرد بالینی آن‌ها را در سی‌و‌ چهار بیمار بررسی کرده است. در این سی‌ و‌ چهار عدد بیمار، ابتدا تاریخچه، بیمار، شکستگی، و دلیل انتخاب سازه‌ی ارتوپدی مناسب بررسی و سپس روند جراحی تشریح شده است. حجم کم مطالب نوشتاری و تعدد عکس‌های رادیوگرافی نکات مثبت این کتاب برای یادگیری هستند. بعلاوه سی‌و‌چهار بیمار بررسی شده در بخش دوم این کتاب، تقریباً شکستگی تمام استخوان‌های بدن را به ترتیب از سر به اندام خلفی بررسی کرده‌اند. قطعاً مطالعه‌ی این کتاب یا هر کتاب دیگری در این زمینه، بدون عملی‌سازی اطلاعات حاصل از آن سودمند نخواهد بود. از همه کسانی که کتاب را مطالعه می فرمایند خواستاریم که دیدگاه‌ها و پیشنهادهای خود را برای ما ارسال دارند تا در چاپ‌های بعدی بکار گرفته شوند.

گفتنی است، انتشارات جهاددانشگاهی استان چهارمحال و بختیاری که به صورت تخصصی در حوزه نشر دانشگاهی فعالیت می کند، تلاش می کند در کوتاه ترین زمان ممکن آثار دانشگاهیان و اساتید (اعم از تالیف و ترجمه و پایان نامه های شاخص دانشجویی) را به چاپ برساند و اساتید دانشگاهی و صاحب نظران و مولفان می توانند برای اخذ مشاوره در خصوص مراحل تالیف کتاب و چاپ آثار خود به دفتر انتشارات جهاد دانشگاهی استان واقع در دانشگاه شهرکرد- جنب دانشکده منابع طبیعی- معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی مراجعه کرده و یا با شماره 32320323یا 32320070 و در روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته در ساعات 8 تا 16 تماس حاصل کنند. همچنین تارگاه jchb.ir برای کسب اطلاعات بیشتر اعلام می‌شود.

کلید واژه ها: جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری انتشارات جهاد دانشگاهی چاپ کتاب