همزمان با سراسر کشور صورت گرفت؛

برگزاری آزمون تامین نیروی انسانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به همت جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری

۱۸ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۱:۴۳ کد : ۴۲۲۰۷ آموزش و کارآفرینی تاپ خبر
رئیس جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری از برگزاری آزمون تامین نیروی انسانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی - حساب ۱۰۰ امام(ره) توسط جهاد دانشگاهی استان همزمان با سراسر کشور خبر داد.
برگزاری آزمون تامین نیروی انسانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به همت جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی چهارمحال و بختیاری، سیروس رضایی از برگزاری آزمون تامین نیروی انسانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی - حساب 100 امام(ره)  با حضور 207 داوطلب خواهر و برادر به همت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی استان خبر داد و افزود: این آزمون صبح امروز 18 اسفندماه جاری در دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد با رعایت پروتکل های بهداشتی و بر اساس استانداردهای آزمون‌های استخدامی برگزار شد. 
رضایی گفت: این آزمون از ساعت 9 صبح آغاز و در ساعت 10:30 به پایان رسید.
وی بیان کرد: داوطلبان شرکت‌کننده در این آزمون استخدامی می‌توانند نتایج آزمون را در سایت مرکز آزمون جهاددانشگاهی به نشانی hrtc.ir  دریافت کنند.
رئیس مرکز آزمون جهاد دانشگاهی استان یادآور شد: بر اساس اعلام بنیاد مسکن در دفترچه راهنمای این آزمون، متقاضیان واجد شرایط، پس از کسب موفقیت در آزمون کتبی تخصصی، مصاحبه های تخصصی و عمومی و طی مراحل اداری، با انعقاد قرارداد خرید خدمت با مدت معین و بیمه و بازنشستگی تامین اجتماعی به کارگیری می شوند و دارندگان بالاترین امتیاز بر اساس نتایج آزمون کتبی و مدارک ارسالی، برای انجام مصاحبه های عمومی و تخصصی توسط بنیاد مسکن دعوت خواهند شد.

کلید واژه ها: جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری مرکز آزمون جهاد دانشگاهی آزمون استخدامی