اجرای دوره جدید طرح ملی دانشجو متدبر قرآن کریم

۲۴ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۱:۱۷ کد : ۴۲۸۹۶ فرهنگی تاپ خبر
دوره جدید طرح ملی دانشجومتدبر قرآن کریم از سوی سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور وابسته به جهاددانشگاهی و همکاری معاونت فرهنگی واحد‌های جهاددانشگاهی کشور از روز بیستم فروردین‌ماه با حضور ۱۰۰ شرکت‌کننده آغاز شده و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.
اجرای دوره جدید طرح ملی دانشجو متدبر قرآن کریم

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی چهارمحال و بختیاری، دوره جدید طرح ملی دانشجومتدبر قرآن کریم از سوی سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور وابسته به جهاددانشگاهی با همکاری معاونت فرهنگی تعدادی از واحد ها  از بیستم فروردین ماه آغاز ‌شده و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.
ثبت‌نام این دوره طی اسفند‌ماه انجام شد و در این دوره ۱۰۰ نفر از علاقه‌مندان پس از گذراندن مراحل ثبت‌نام در دوره حضور می‌یابند.
انس و مطالعه قرآن و عمل به آن به عنوان ضرورت زندگی توحیدی، فعال‌سازی قوه اختیار به وسیله قرآن، آشنایی با مفهوم تدبر و نقش آن در زندگی به واسطه شناخت موضوعات سوره‌ها و عمل به آن و توانایی گام‌بندی یک موضوع برای عمل و رسیدن به عمل به صورت مصداقی از جمله اهداف برگزاری این دوره است.
بر اساس آنچه در آیین‌نامه این طرح آمده است ارائه کلی سوره و موضوع اصلی آن، تبیین طهارت عملی متناسب با سوره و تبیین گام‌های شش‌گانه فرایند خیرگزینی مربوط به موضوع هر سوره مورد بررسی قرار می‌گیرد.
این طرح با همکاری واحدهای جهاددانشگاهی استان‌های چهارمحال و بختیاری ، سمنان، سازمان تهران، امیرکبیر، خراسان رضوی  برگزار می‌شود.

کلید واژه ها: جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری معاونت فرهنگی