کتاب « نمودهای سیاست جنایی حاکم بر نهاد خانواده در ایران» منتشر شد

۰۷ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۱:۱۲ کد : ۴۴۱۸۱ فرهنگی تاپ خبر
کتاب « نمودهای سیاست جنایی حاکم بر نهاد خانواده در ایران» به قلم دکتر مسعود حیدری دانشیار دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان و دکتر امین امیریان فارسانی استادیار دانشگاه شهید اشرفی اصفهانی تالیف و به همت شعبه سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری وارد بازار نشر شد.
کتاب « نمودهای سیاست جنایی حاکم بر نهاد خانواده در ایران» منتشر شد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری، کتاب « نمودهای سیاست جنایی حاکم بر نهاد خانواده در ایران» به قلم دکتر مسعود حیدری دانشیار دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان و دکتر امین امیریان فارسانی استادیار دانشگاه شهید اشرفی اصفهانی در 140صفحه در قطع رقعی، تألیف و به همت شعبه سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی استان وارد بازار نشر شده است. 
در بخشی از کتاب آمده است نهاد خانواده یکی از مهم‌ترین و بنیادی ترین نهادهایی است که در جامعه نیاز به حفظ و یکپارچه‌سازی دارد. و در جوامع مختلف دارای کارکردهای زیربنایی است برای همین کلیه ارگان‌ها ،نهادها و سازمان‌ها برای ارتقاء خانواده نقش بسزایی را بر عهده می‌گیرند. از این رو سیاست جنایی ایران با سه رویکرد تقنینی قضایی و اجرایی به‌دنبال تبیین نمودها و گزاره‌ها در خصوص سیاست مشخصی است که در حوزه خانواده پارادایم آن را مشخص می کند لذا باید گفت که با تبیین قوانین درست و اجرای آن ها و نهایتاً تصمیم‌گیری‌های مطلوب و مناسب از سوی مقام قضایی می‌توان امیدوار بود که نهاد خانواده روزبه‌روز بهتر و با قدرت بیشتر نقش خود را به نحو احسن بازی کند .
یاد آور می شود انتشارات جهاد دانشگاهی استان چهارمحال و بختیاری که به صورت تخصصی در حوزه نشر دانشگاهی فعالیت می کند، تلاش می کند در کوتاه ترین زمان ممکن آثار دانشگاهیان و اساتید (اعم از تالیف و ترجمه و پایان نامه های شاخص دانشجویی) را به چاپ برساند و اساتید دانشگاهی و صاحب نظران و مولفان می توانند برای اخذ مشاوره در خصوص مراحل تالیف کتاب و چاپ آثار خود به دفتر انتشارات جهاد دانشگاهی استان واقع در دانشگاه شهرکرد- جنب دانشکده منابع طبیعی- معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی مراجعه کرده و یا با شماره 32320323یا 32320070 و در روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته در ساعات 8 تا 16 تماس حاصل کنند. همچنین تارگاه jchb.ir برای کسب اطلاعات بیشتر اعلام می شود.

کلید واژه ها: انتشارات جهاد دانشگاهی جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری چاپ کتاب