کتاب « مجموعه پرسش نامه های روان شناختی» وارد بازار نشر شد

۱۱ تیر ۱۴۰۱ | ۰۹:۴۴ کد : ۴۵۴۳۵ فرهنگی تاپ خبر
کتاب «مجموعه پرسش نامه های روان شناختی » به قلم دکتر کریم سواری عضو هیئت علمی گروه روان شناسی تربیتی دانشگاه پیام نور خوزستان و به همت شعبه سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری منتشر شد.
کتاب « مجموعه پرسش نامه های روان شناختی» وارد بازار نشر شد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی چهارمحال و بختیاری، کتاب مجموعه پرسش‌نامه‌های روان شناختی » به قلم دکتر کریم سواری عضو هیئت علمی گروه روان شناسی تربیتی دانشگاه پیام نور خوزستان در210 صفحه در قطع رقعی، تألیف و به همت شعبه سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی استان وارد بازار نشر شده است. 
در معرفی این کتاب می‌خوانیم: با توجه به اینکه در قرن جدید پیشرفت های علمی متعددی در همه زمینه‌ها به ویژه در علم روان‌شناسی صورت گرفت، لذا برای سنجش این پیشرفت‌ها به ابزارهای مناسبی همچون آزمون‌سازی که موضوع روان‌سنجی است و یکی از فعالیت‌های مهم متخصصان روان‌سنجی به شمار می‌رود مورد نیاز است به طوری که از این طریق می‌توان به برخی از خصیصه‌ها و صفات‌روانی انسان پی برد. در همین راستا و در کتاب حاضر مجموعه‌ای از پرسش‌نامه‌ها که کاملاً جدید و بومی و مختص جامعه دانش‌آموزی و دانشجویی کشوری است به رشته تحریر در آمده است. استفاده از مجموعه این پرسش‌نامه‌ها تا حد زیادی می‌تواند خلأ موجود در این زمینه را پر و زمینه تحقیقات بعدی را فراهم نماید.
یاد آور می‌شود انتشارات جهاددانشگاهی استان چهارمحال و بختیاری که به صورت تخصصی در حوزه نشر دانشگاهی فعالیت می کند، تلاش می کند در کوتاه ترین زمان ممکن آثار دانشگاهیان و اساتید (اعم از تالیف و ترجمه و پایان نامه های شاخص دانشجویی) را به چاپ برساند و اساتید دانشگاهی و صاحب نظران و مولفان می توانند برای اخذ مشاوره در خصوص مراحل تالیف کتاب و چاپ آثار خود به دفتر انتشارات جهاد دانشگاهی استان واقع در دانشگاه شهرکرد- جنب دانشکده منابع طبیعی- معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی مراجعه کرده و یا با شماره 32320323یا 32320070 و در روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته در ساعات 8 تا 16 تماس حاصل کنند. همچنین تارگاه jchb.ir برای کسب اطلاعات بیشتر اعلام می شود.

کلید واژه ها: جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری انتشارات جهاد دانشگاهی چاپ کتاب