کتاب « تحولات تاریخی قفقاز از آغاز ورود اسلام تا پایان دوره ایلخانان» منتشر شد

۲۱ تیر ۱۴۰۱ | ۱۳:۱۷ کد : ۴۵۹۱۷ فرهنگی تاپ خبر
کتاب « تحولات تاریخی قفقاز از آغاز ورود اسلام تا پایان دوره ایلخانان » به قلم آقای محمدرضا کیوانی دکترای تاریخ اسلام تالیف و به همت شعبه سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری وارد بازار نشر شد.
کتاب « تحولات تاریخی قفقاز از آغاز ورود اسلام تا پایان دوره ایلخانان» منتشر شد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری، کتاب « تحولات تاریخی قفقاز از آغاز ورود اسلام تا پایان دوره ایلخانان» به قلم آقای محمدرضا کیوانی دکترای تاریخ اسلام در254 صفحه در قطع رقعی، تألیف و به همت شعبه سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی استان وارد بازار نشر شده است. 
در معرفی این کتاب می‌خوانیم: «سرزمین قفقاز یکی از مناطق نا آرام و پر تنش منطقه غرب آسیا در دوره معاصر می‌باشد. بخشی از مشکلات این سرزمین ریشه در تاریخ پر فراز و فرود آن، بافت نژادی و قومی و موقعیت سوق الجیشی آن دارد. از طرفی در سالیان اخیر دست‌هایی پنهان می‌کوشند تا بخشی از هویت تاریخی و فرهنگی این سرزمین را کم رنگ نموده و نشانه ها و نمادهای ماندگار آن را محو نمایند. به همین دلیل در محتوای این کتاب سعی وافری گردیده تا ضمن بررسی رویدادهای تاریخی این سرزمین، دستاوردهای فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی آن نیز مورد توجه قرار گیرد. بررسی تاریخ فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی این سرزمین در کنار تحلیل رویدادهای سیاسی آن در گذشته، می‌تواند گام بلندی در مسیر شناخت بهتر این سرزمین و تحلیل عمیق تر رویدادهای آن در دوره معاصر باشد.» 
گفتنی است، انتشارات جهاددانشگاهی استان چهارمحال و بختیاری که به صورت تخصصی در حوزه نشر دانشگاهی فعالیت می کند، تلاش می کند در کوتاه ترین زمان ممکن آثار دانشگاهیان و اساتید (اعم از تالیف و ترجمه و پایان نامه های شاخص دانشجویی) را به چاپ برساند و اساتید دانشگاهی و صاحب نظران و مولفان می توانند برای اخذ مشاوره در خصوص مراحل تالیف کتاب و چاپ آثار خود به دفتر انتشارات جهاد دانشگاهی استان واقع در دانشگاه شهرکرد- جنب دانشکده منابع طبیعی- معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی مراجعه کرده و یا با شماره 32320323یا 32320070 و در روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته در ساعات 8 تا 16 تماس حاصل کنند. همچنین تارگاه jchb.ir برای کسب اطلاعات بیشتر اعلام می شود.
در ضمن برای تهیه کتابِ « تحولات تاریخی قفقاز از آغاز ورود اسلام تا پایان دوره ایلخانان » می‌توانید از درگاه اینترنتی زیر اقدام به خرید نمایید:
www.16book.ir

کلید واژه ها: جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری انتشارات جهاد دانشگاهی چاپ کتاب