آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۲ مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی شهرکرد

۲۳ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۴:۵۶ کد : ۴۸۷۸۰ آموزش و کارآفرینی تاپ خبر
سرپرست مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی شهرکرد از آغاز ترم اول سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۲ این مرکز از یک‌شنبه ۲۷ شهریورماه خبر داد.
آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۲ مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی شهرکرد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری، سید غلامرضا رضوی با اعلام این مطلب افزود: کلاس‌های مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی شهرکرد از روز یک‌شنبه 27 شهریورماه به صورت رسمی برگزار و دانشجویان ملزم به حضور در کلاس‌ها می‌باشند.

سرپرست مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی شهرکرد، موسسه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کشور را بزرگترین موسسه آموزش عالی علمی کاربردی در کشور عنوان و افزود: مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی شهرکرد نیز از سال 1386 شروع به کار نموده و در حال حاضر در گروه‌های فناوری اطلاعات، مدیریت، حقوق و گردشگری در مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته دانشجو می‌پذیرد.

وی افزود، برای مهرماه سال جاری تعداد 11 کدرشته حقوق خدمات مالی، مدیریت کسب و کار، امور بیمه، تولید محتوای دیجیتالی شبکه‌های رایانه‌ای، پشتیبانی سیستم‌های رایانه‌ای و سیستم‌های کامپیوتری در مقطع کاردانی ناپیوسته و مدیریت کسب و کار، مدیریت تجاری‌سازی و تولید و مدیریت محتوای دیجیتالی در مقطع کارشناسی ناپیوسته جهت ارائه به علاقمندان به رشته‌های مهارتی و علمی کاربردی به رشته‌های مرکز افزوده شده است.

سید غلامرضا رضوی باباحیدری گفت: تاکنون بیش از 3 هزار نفر از این مرکز فارغ التحصیل شده اند و نزدیک به 500 دانشجو نیز در این مرکز مشغول به تحصیل می‌باشند.

وی در پایان عنوان کرد: اسامی پذیرفته‌شدگان جدید در مرکز همزمان با سایر مراکز علمی کاربردی در اواخر شهریورماه از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام خواهد شد.

کلید واژه ها: جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی شهرکرد سال تحصیلی1401-1402