به همت جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری انجام شد:

اجرای طرح توانمندسازی مدیران و کارشناسان کمیته امداد امام خمینی «ره»

۰۴ مهر ۱۴۰۱ | ۱۵:۴۳ کد : ۴۹۱۰۰ آموزش و کارآفرینی تاپ خبر
طرح توانمندسازی ویژه مدیران و کارشناسان کمیته امداد امام خمینی «ره» استان چهارمحل و بختیاری همزمان با سراسر کشور و به همت معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی این استان برگزار شد.
اجرای طرح توانمندسازی مدیران و کارشناسان کمیته امداد امام خمینی «ره»

به گزارش روابط عمومی  جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری، محمدتقی حسین پور، معاون آموزشی جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری با اعلام این خبر افزود: این طرح در شهریورماه 1401 با مشارکت معاونت آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی، معاونت خودکفایی و اشتغال کمیته امداد امام خمینی (ره) و وزارت ورزش و جوانان در سطح ملی و از جمله در استان چهارمحال و بختیاری با موفقیت برگزار شد. 
وی اهداف کلی این طرح را توسعه منابع انسانی و تامین مربیان دوره¬ها و طرح¬های اشتغال و کارآفرینی کمیته امداد، وحدت رویه در برخورد با مددجویان کمیته امداد و ارائه مشاوره¬ها و حمایت¬های هماهنگ از طریق اجرای برنامه¬های یکسان و همراستا و ارتقا مهارت¬های شناختی و بهینه‌سازی خدمات مشاوره کسب کار و اشتغال به مدد جویان کمیته امداد اعلام کرد.
معاون آموزشی جهاد دانشگاهی استان، مخاطبان این دوره را در مجموع 64 نفر از مدیران حوزه اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان، کارشناسان اشتغال ادارات کمیته امداد امام خمینی(ره) و کارشناسان مسئول توانمندسازی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بیان کرد.
حسین پور گفت: در این دوره، سرفصل های آموزشی شامل آشنایی با فرصت‌های نوین در کسب و کارهای جدید، فریلنسری، نیازسنجی آموزشی مبتنی بر مهارت، گزارش‌ نویسی، مشاوره و هدایت شغلی، نرم افزار COMFAR، مدیریت کسب و کار، اصول بازاریابی و ارزیابی طرح‌های اقتصادی در طی مدت 56 ساعت در قالب حضوری و مجازی با حضور مدرسین باتجربه ارائه شد.

کلید واژه ها: جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری معاونت آموزشی