تشریح برنامه‌های فرهنگی جهاددانشگاهی چهارمحال و بختیاری در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱

۲۱ آبان ۱۴۰۱ | ۱۴:۱۷ کد : ۵۰۴۸۹ فرهنگی تاپ خبر
معاون فرهنگی جهاددانشگاهی چهارمحال و بختیاری از اجرای برنامه‌های فرهنگی دانشجویی متنوع با همکاری دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ با رویکرد احیاء کانون‌های دانشجویی شعبه سازمان دانشجویان خبر داد و به تشریح آنها پرداخت.
تشریح برنامه‌های فرهنگی جهاددانشگاهی چهارمحال و بختیاری در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی چهارمحال و بختیاری، اصغر امیدی، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان با اعلام این خبر افزود: این برنامه‌ها در دو قالب برنامه‌های داخلی و هماهنگ و با حمایت و نظارت سازمان‌های فرهنگی جهاددانشگاهی اجرا می‌شوند.
معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان با بیان این که طرح‌های فوق در سرفصل‌های مختلف از جمله ترویج فرهنگ قرآنی، فرهنگ اجتماعی، فرهنگ مطالعه، کارآفرینی و مهارت‌افزایی دانشجویان اجرا می‌شود؛ عناوین طرح‌های فرهنگی هماهنگ را بدین شرح اعلام کرد:
 -  دوره هماهنگ تدبر در قرآن کریم
-   یازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران
-   هفتمین دوره مسابقات پایان‌نامه سه دقیقه‌ای
-   طرح فصل سخن (با موضوع نقد و بررسی کتب علوم‌انسانی)
-   اولین جشنواره کارآفرینی دانشجویان ایران
وی افزود: علاوه بر این طرحها که به صورت هماهنگ در سراسر کشور برگزار خواهند شد،  بالغ بر 30 طرح داخلی مشتمل بر کارگاههای توانمندسازی دانشجویان، مسابقات فرهنگی ادبی، اکران و نقد فیلم، تولید محتوای فرهنگی هنری، نشست‌های مناسبتی و ... همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید، بر اساس برنامه زمان‌بندی و با مشارکت سازمان دانشجویان شعبه جهاددانشگاهی استان عملیاتی خواهد شد.
امیدی همچنین با اشاره به فعالیت غیرحضوری دانشگاه‌ها در ایام پاندمی کرونا و تاثیرات منفی آن بر فعالیت‌های فرهنگی دانشجویی، از وجود رکود در فعالیتهای کانون‌های دانشجویی خبر داد و گفت: رویکرد محوری فعالیت‌های این معاونت در سال جاری، احیای مجدد کانون‌های دانشجویی سازمان دانشجویان در جهت مشارکت دانشجویان در برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌های فرهنگی این نهاد است. بر این اساس دانشجویان عزیز می‌توانند با مراجعه به سایت جهاددانشگاهی استان به نشانی www.jchb.ir و یا شماره تماس‌های 32320070 و 32320323 و یا شماره مجازی 09038929023 در پیامرسان‌ها، از نحوه ثبت‌نام در این کانونها و شرکت در برنامه‌های فرهنگی این نهاد، مطلع شوند.

کلید واژه ها: جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری معاونت فرهنگی