ثبت نام یازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان دانشگاه‌های چهارمحال و بختیاری آغاز شد

۲۸ آبان ۱۴۰۱ | ۱۴:۵۰ کد : ۵۰۷۳۶ فرهنگی تاپ خبر
ثبت نام یازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان دانشگاه‌های چهارمحال و بختیاری با ثبت نام از گروههای دانشجویی از ۲۱ آبان آغاز و تا ۱۵ آذرماه ادامه خواهد داشت.
ثبت نام یازدهمین دوره  مسابقات ملی مناظره  دانشجویان دانشگاه‌های چهارمحال و بختیاری آغاز شد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری اعلام کرد:دانشجویان تمام مقاطع تحصیلی دانشگاه‌های سراسری، پیام نور، آزاد اسلامی، غیرانتفاعی و علمی کاربردی و... می توانند با تشکیل تیم‌های چهار نفره نسبت به ثبت نام و شرکت در مسابقات اقدام نمایند.
این مسابقات با همکاری کمیسیون طرح و مشاوره دانشجویی شورای عالی انقلاب فرهنگی، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها،  دانشگاه‌های شهرکرد و آزاد اسلامی، پیام نور، فنی و حرفه ای، فرهنگیان و علمی کاربردی برگزار می شود.
 مرحله استانی مسابقات ملی مناظره در  دی‌ماه برگزار و تیم های برتر به مرحله کشوری راه خواهند یافت.
التزام به اخلاق علمی در نقد و نقل آرا، اشخاص و آثار ، پرهیز از ورود در نزاع های غیر علمی و مجادلات روزمره و مرسوم، اهتمام به روزآمدی و کارایی مباحث، نقل ها و منابع، اهتمام به واقعی بودن دفاع از موضوعات( در حد امکان) از خط مشی مسابقات مناظره دانشجویی هستند.
دانشجویان علاقمند جهت ثبت نام و یا کسب اطلاعات بیشتر می توانند به دفتر معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی واقع در دانشگاه شهرکرد- روبروی دانشکده منابع طبیعی و علوم زمین معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی مراجعه و یا با شماره  32320070  و شماره مجازی (ایتا و سروش+) 09038929023 تماس و یا جهت مطالعه اطلاعات بیشتر و ثبت نام غیر حضوری از طریق آدرس اینترنتی https://roytab.ir/chb_monazere اقدام نمایند.

کلید واژه ها: جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری مناظرات دانشجویی