کتاب « آموزش مهارت‌های زندگی به کودکان» وارد بازار نشر شد

۲۷ آذر ۱۴۰۱ | ۱۵:۴۶ کد : ۵۱۸۰۶ فرهنگی تاپ خبر
کتاب « آموزش مهارت‌های زندگی به کودکان» توسط دکتر علی جباری ظهیرآبادی و دکتر مهدی شریعتمداری تألیف و به همت شعبه انتشارات جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری منتشر شد.
کتاب « آموزش مهارت‌های زندگی به کودکان» وارد بازار نشر شد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری، کتاب « آموزش مهارت‌های زندگی به کودکان» توسط دکتر علی جباری ظهیرآبادی، دکتر مهدی شریعتمداری عضو هیئت علمی گروه مدیریت آموزشی واحد تهران مرکزی، دانشگاه آزاد اسلامی در186صفحه در قطع وزیری، تألیف و به همت شعبه انتشارات جهاد دانشگاهی استان وارد بازار نشر شده است.

در معرفی این کتاب آمده است: این کتاب در سه فصل تنظیم شده ‌است؛ فصل اول به مفاهیم و نظریه‌های آموزش مهارت‌های زندگی، انواع مدل‌‌های مهارت‌های زندگی و تاریخچه آموزش مهارت‌های زندگی می‌پردازد. در این فصل بیشتر به جنبه‌های نظری و روش شناسی آموزش مهارت‌های زندگی اشاره شده ‌است. فصل دوم به دیدگاه‌های مختلف در رابطه با آموزش مهارت‌های زندگی ازطریق مدل و الگو می‌پردازد. اهمیت این فصل در این است که مؤلفان، ضمن بررسی مبانی نظری آموزش مهارت‌های زندگی، شاخص‌هایی برای رویکرد مطلوب آموزش مهارت‌ها پیشنهاد داده‌اند که بی‌شک برای استفاده دانشجویان، پژوهشگران و علاقه‌مندان این حوزه، منبع ارزشمندی خواهد بود. در فصل سوم، معروف‌ترین پرسشنامه‌های مهارت‌های زندگی به همراه پرسشنامه تألیفی مؤلفان ارائه شده‌ است. این پرسش‌نامه‌ها می‌تواند برای سنجش مهارت‌های زندگی کودکان، مورد استفاده دانشجویان و محققان قرار گیرد. مخاطبان اصلی این کتاب علاقه‌مندان به حوزه آموزش مهارت‌های زندگی ازجمله، دانشجویان، مربیان، معلمان، اساتید دانشگاه و همچنین والدین می‌باشند. امید است که این کتاب برای همه پژوهشگران، مدرسان، دانشجویان، و به‌ویژه مدیران و برنامه‌ریزان آموزشی کشور مفید واقع شود.

گفتنی است، انتشارات جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری که به صورت تخصصی در حوزه نشر دانشگاهی فعالیت می کند، تلاش می کند در کوتاه ترین زمان ممکن آثار دانشگاهیان و اساتید (اعم از تالیف و ترجمه و پایان نامه های شاخص دانشجویی) را به چاپ برساند و اساتید دانشگاهی و صاحب نظران و مولفان می توانند برای اخذ مشاوره در خصوص مراحل تالیف کتاب و چاپ آثار خود به دفتر انتشارات جهاد دانشگاهی استان واقع در دانشگاه شهرکرد- جنب دانشکده منابع طبیعی- معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی مراجعه کرده و یا با شماره 32320323یا 32320070 و در روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته در ساعات 8 تا 16 تماس حاصل کنند. همچنین تارگاه jchb.ir برای کسب اطلاعات بیشتر اعلام می شود.
در ضمن برای تهیه کتابِ « آموزش مهارت¬های زندگی به کودکان » می‌توانید از درگاه اینترنتی زیر اقدام به خرید نمایید:
16book.ir

کلید واژه ها: جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری انتشارات جهاد دانشگاهی چاپ کتاب