نخستین همایش استانی «آموزش، منابع انسانی، نوآوری و تحول» در چهارمحال و بختیاری برگزار شد

۱۱ دی ۱۴۰۱ | ۱۴:۱۸ کد : ۵۲۲۱۷ آموزش و کارآفرینی تاپ خبر
همایش علمی ترویجی «آموزش، منابع انسانی، نوآوری و تحول» با حضور مدیران آموزش دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی چهارمحال و بختیاری به همت جهاد دانشگاهی استان برگزار شد.
نخستین همایش استانی «آموزش، منابع انسانی، نوآوری و تحول» در چهارمحال و بختیاری برگزار شد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی چهارمحال و بختیاری، سیروس رضایی_ رئیس جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری ۱۱ دی‌ماه در این همایش اظهار کرد: با توجه به اهمیت و ضرورت آموزش و منابع انسانی، امروز نخستین همایش علمی_ ترویجی آموزش، منابع انسانی، نوآوری و تحول در استان برگزار شد، گرچه همگان به این امر بسیار مهم و فواید و اثرات آموزش واقف هستند.

رضایی با بیان اینکه جهاد دانشگاهی به عنوان یکی از نهادهای متولی در امر آموزش های تخصصی کوتاه مدت در کشور و استان فعالیت می نماید، خاطرنشان کرد: موضوع آموزش از جمله موضوعات بسیار مهم و اثرگذار برای افراد، سازمان‌ها و مدیریت منابع انسانی، روابط انسانی و گروهی و سیاست های سازمانی است.

رضایی به فواید آموزش های کوتاه مدت اشاره کرد و گفت: این آموزش ها برای افراد منجر به رضایت شغلی و مقبولیت شغلی و فراهم کردن بهسازی دانش  مدیریت، مهارت های ایجاد ارتباطی و تغییر نگرش ها و اطلاعات و همچنین به نیرو کمک می کند تا تصمیمات بهتر بگیرد و مشکلات را به گونه ای اثر بخش حل کند.

رئیس جهاد دانشگاهی همچنین به فواید آموزش های کوتاه مدت و تاثیر آن بر سازمان ها اشاره و بیان کرد: این اثرات منجر به بهبود بخشیدن دانش و مهارت های شغلی، گسترش بالندگی سازمان، میسر نمودن پیشرفت سازمانی از درون، افزایش بهره وری و کیفیت کار و بهبود بخشیدن ارتباطات سازمانی کمک بسیار زیادی می‌کند.

رضایی همچنین به فواید آموزش های کوتاه مدت بر مدیریت منابع انسانی و روابط انسانی، روابط گروهی و سیاست های سازمانی تاکید داشتند و افزود: اثرات این آموزش‌ها منجر به بهبود بخشیدن ارتباط میان افراد و گروه‌ها، تبدیل کردن سازمان به محلی مناسب برای کار و زندگی، بهبود بخشیدن روحیه گروهی و ساده‌تر کردن اجرای سیاست‌ها و مقررات سازمانی می‌شود.

رئیس جهاد دانشگاهی اضافه کرد: در حقیقت جهاد دانشگاهی به عنوان یک نهاد انقلابی و مورد توجه و تاکید مقام معظم رهبری و با رویکرد علمی، فرهنگی، آموزشی و پژوهشی با سابقه بیش از ۴۰ سال تجربه درخشان در حوزه آموزش خصوصا آموزش‌های کوتاه مدت در کشور و در استان است و ظرفیت بسیار عظیمی دارد که می‌تواند در توسعه و توانمند کردن نیروی انسانی دستگاه‌ها، بخش خصوصی  و همه جوانان و علاقمندان به این آموزش‌ها همکاری، همفکری و مساعدت داشته باشد.

وی در پایان با اشاره به ۱۳ دی‌ماه به نام روز جهانی مقاومت و شهادت یعنی الگوی اخلاص، مقاومت و عمل سردار شهید سلیمانی و ۱۴ دی‌ماه سالروز درگذشت دانشمند فرهیخته ایران اسلامی مرحوم سعید کاظمی آشتیانی، خاطرنشان کرد: فضای معنوی پژوهشگاه رویان جهاد دانشگاهی ثمره تفکر این شخصیت برجسته بود که امروز پژوهشگاه رویان جهاد دانشگاهی از افتخارات ایران اسلامی و حتی جهان اسلام است.

کلید واژه ها: جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری دوره های تخصصی کوتاه مدت