حمایت از طرح‌های پژوهشی جهاددانشگاهی چهارمحال و بختیاری در مجلس شورای اسلامی

۰۵ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۳:۴۳ کد : ۵۳۰۲۳ عمومی تاپ خبر
در دیدار نماینده شهرستان های لردگان، خانمیرزا و فلارد در مجلس شورای اسلامی با حسن مسلمی نائینی رئیس جهاددانشگاهی حمایت از طرح های جهاددانشگاهی استان در حوزه پژوهشی مطرح شد.
حمایت از طرح‌های پژوهشی جهاددانشگاهی چهارمحال و بختیاری در مجلس شورای اسلامی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی چهارمحال و بختیاری، حسین بامیری نماینده شهرستان های لردگان، خانمیرزا و فلارد در مجلس شورای اسلامی با حضور در جهاددانشگاهی با حسن مسلمی نائینی رئیس جهاددانشگاهی کشور دیدار و گفتگو کرد.
در این نشست صمیمی که با هدف بررسی توانمندی‌ها و ظرفیت همکاری‌های مشترک در راستای کمک به توسعه و ایجاد اشتغال دانش‌بنیان در سطح استان برگزار شد درباره مباحثی چون طرح تولید بچه ماهی و گیاهان دارویی بحث و تبادل‌نظر شد.
بامیری در خصوص حمایت های مجلس از جهاددانشگاهی اظهار کرد: با توجه به اینکه کارهای صورت گرفته در جهاددانشگاهی در سطح استان و کشور موثر بوده و هست باید از جهاددانشگاهی حمایت کرد و مجلس شورای اسلامی نیز آمادگی حمایت از این نهاد انقلابی را دارد.
رئیس جهاددانشگاهی نیز در این دیدار با اشاره به ظرفیت‌ بالای استان در حوزه آبزی‌پروری و کشت گیاهان دارویی و قابلیت بالا در تولید و اشتغال، جهاددانشگاهی را یکی از مجموعه‌های تاثیرگذار در بالفعل کردن استعدادها و ظرفیت‌های موجود در استان عنوان و خواهان حمایت مجلس از طرح های پژوهشی جهاددانشگاهی استان از جمله تولید بچه ماهی و گیاهان دارویی شد.
گفتنی است در آذرماه سال گذشته با حضور متخصصان جهاددانشگاهی در حوزه آبزی پروری و گیاهان دارویی در استان و طی جلسات تخصصی  که با مسئولان و تولید کنندگان حوزه آبزی پروری و گیاهان دارویی برگزار شد، با توجه به ظرفیت استان دو طرح پژوهشی تولید بچه ماهی و گیاهان دارویی احصا شد و جهاددانشگاهی در تلاش است تا با حمایت مسئولان استانی و نیز مجلس شورای اسلامی این دو طرح را در استان اجرایی نماید.

کلید واژه ها: جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری رییس جهاددانشگاهی نماینده مردم لردگان و خانمیرزا در مجلس شورای اسلامی