آغاز یازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان چهارمحال و بختیاری

۰۲ اسفند ۱۴۰۱ | ۰۸:۳۵ کد : ۵۴۱۶۶ فرهنگی تاپ خبر
معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری گفت: یازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان چهارمحال و بختیاری با شرکت ۲۴ تیم در جهاد دانشگاهی استان در حال برگزاری است.
آغاز یازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان چهارمحال و بختیاری

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی چهارمحال و بختیاری، اصغر امیدی  از آغاز یازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان دانشگاه‌های چهارمحال و بختیاری در جهاد دانشگاهی استان خبر داد و اظهار کرد: ۲۴ تیم برای شرکت در این مسابقات در سال‌جاری ثبت‌نام کردند.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری افزود: مسابقات ملی مناظره دانشجویان با همکاری کمیسیون طرح و مشاوره دانشجویی شورای عالی انقلاب فرهنگی، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، دانشگاه‌های شهرکرد و آزاد، پیام نور، فنی و حرفه‌ای، فرهنگیان، علمی کاربردی در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه پس از برگزاری مسابقات مناظرات ملی دانشجویان در چهارمحال و بختیاری، تیم‌های منتخب به مرحله منطقه‌ای راه پیدا می‌کنند، توضیح داد: التزام به اخلاق علمی در نقد و نقل آرا، اشخاص و آثار ، پرهیز از ورود در نزاع های غیر علمی و مجادلات روزمره و مرسوم، اهتمام به روزآمدی و کارایی مباحث، نقل ها و منابع، اهتمام به واقعی بودن دفاع از موضوعات(در حد امکان) از خط مشی مسابقات مناظره دانشجویی است.

امیدی در پایان گفت: ۱۰ نفر از اعضای هیات علمی دانشگاه‌های چهارمحال و بختیاری کار داوری مسابقات ملی مناظره دانشجویی را بر عهده دارند و دانشجویان از تمامی دانشگاه‌های استان در این مناظرات شرکت دارند.

کلید واژه ها: جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری مناظرات دانشجویی