درخشش خبرنگاران ایسنا و ایکنا در جشنواره رسانه‌ای ابوذر

۱۶ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۸:۵۲ کد : ۵۴۹۱۵ فرهنگی تاپ خبر
اختتامیه ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در چهارمحال‌ و بختیاری برگزار شد و خبرنگاران ایسنا رتبه‌های برتر را در بخش‌های مصاحبه و تیتر و خبرنگاران ایکنا رتبه نخست در بخش مصاحبه را کسب کردند.
درخشش خبرنگاران ایسنا و ایکنا در جشنواره رسانه‌ای ابوذر

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی چهارمحال و بختیاری، اختتامیه ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در چهارمحال‌وبختیاری برگزار شد که خبرنگاران ایسنا توانستند رتبه اول و دوم در بخش تیتر، رتبه دوم در بخش خبر و رتبه سوم در بخش گزارش و خبرنگاران ایکنا رتبه نخست در بخش مصاحبه را در جشنواره کسب کنند، امسال در مجموع ۲۵۰ اثر از چهارمحال‌وبختیاری به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود که ۳۷ اثر حائز عنوان و تجلیل شدند.

غلامعلی حیدری، استاندار چهارمحال‌وبختیاری در آیین اختتامیه ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر چهارمحال و بختیاری با تبریک اعیاد شعبانیه و با اشاره به اینکه رسالت رسانه‌ها امیدآفرینی است، اظهار کرد: ابوذر در زمان حیات پیامبر(ص) رسالت اطلاع‌رسانی و بصیرت‌افزایی را در زمانی که ابهامات و شبهات فراوان وجود داشت، بر عهده گرفت و نگذاشت واقعیات با تردید به نسل آینده منتقل شود. 

وی با ذکر اینکه رسانه‌ها باید ابوذرگونه عمل کنند، ادامه داد: دشمن در جنگ ترکیبی در تمامی ساحت‌های رسانه، اقتصاد، امنیت و ... از تمام ظرفیت‌ها برای ناکارآمد جلوه دادن انقلاب استفاده می‌کند تا ثابت کند که انقلاب و حکومت اسلامی نمی‌تواند کشورداری کند.

استاندار چهارمحال و بختیاری  تصریح کرد: بعد از انقلاب اسلامی توطئه‌های فراوانی برای ایجاد شکاف میان دولت و ملت شده است اما شاهد خدمات و دستاوردهای فراوانی هستیم. در استان عزم جدی دولت را برای حل چالش آب شاهد بودیم و نیز شاهد بودیم که دولت در مدت کوتاهی توانست معضلات آبی را در خوزستان، همدان کردستان و ... حل کند.

حیدری با تأکید بر اینکه دولت برای تامین آب پایدار شرب، کشاورزی و صنعت تلاش می‌کند، گفت: آب پایه پیشرفت است و لذا دولت برای پروژه آب‌رسانی نیمی از جمعیت استان یک‌هزار میلیارد اعتبار اختصاص داد و جهاد آب‌رسانی در روستاهای زیادی به همت قرارگاه امام حسن(ع) در حال انجام است. 

وی بحران برف در استان در بهمن‌ماه سال جاری را یادآور شد و توضیح داد: در این بحران، مشکلات مردم بحران‌زده در مناطق برفی از بالاترین سطح یعنی ریاست جمهوری پیگیری شد و از ۱۰ استان، دستگاه‌ها و تجهیزات به استان گسیل شد و شاهد یسیج ملی برای مقابله با بحران بودیم. 

استاندار چهارمحال‌وبختیاری با بیان اینکه مشکلات استان از بالاترین سطح اجرایی کشور پیگیری می‌شود، تصریح کرد: رئیس‌جمهور با تمامی استانداران جلسات اختصاصی دارد و مشکلات استان‌ها در این جلسات منتقل و با راهبرد توزیع عادلانه منابع با اولویت مناطق محروم، پیگیری می‌شود.

حیدری در پایان گفت‌: مسمومیت‌های ایجاد شده در مدارس که به خط اغتشاشات وصل شده بخشی از جنگ ترکیبی دشمنان است که رسانه‌ها باید با برنامه‌ریزی هنرمندانه، با وحدت و اتحاد و تولید محتوای جذاب و هنری در مقابل این هجمه‌ها بایستند و جهاد تبیین را با تمام توان به پیش ببرند؛ ما مسئولان نیز وظیفه داریم تمام تلاش خود را برای حمایت از اهالی رسانه داشته باشیم.

کلید واژه ها: جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری خبرگزاری ایسنا کسب رتبه