مسابقه مناظرات دانشجویی چهارمحال و بختیاری به ایستگاه پایانی رسید

۲۴ اسفند ۱۴۰۱ | ۰۸:۲۲ کد : ۵۵۲۱۹ فرهنگی تاپ خبر
مرحله نهایی و اختتامیه مرحله استانی یازدهمین دوره مسابقات ملی مناظرات دانشجویی(نشان خواجه نصیرالدین طوسی) عصر امروز با معرفی گروه‌های برتر در جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
مسابقه مناظرات دانشجویی چهارمحال و بختیاری به ایستگاه پایانی رسید

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی چهارمحال و بختیاری، سیروس رضایی ۲۳ اسفندماه در این آیین، اظهار کرد: مسابقات مناظرات دانشجویی در استان طی سه مرحله مقدماتی، نیمه نهایی و نهایی با حضور دانشجویانی از دانشگاه‌های سراسر استان برگزار شد.


رئیس جهاد دانشگاهی استان با تأکید بر اینکه برگزاری مسابقات مناظرات دانشجویی یکی از کارویژه‌های فرهنگی این مجموعه است، تصریح کرد: مهم‌ترین دستاورد جهاد دانشگاهی در کنار فعالیت‌های فرهنگی، پژوهشی و آموزشی ایجاد روحیه خودباوری در بین نسل جوان به ویژه دانشجویان است. 
رئیس جهاد دانشگاهی استان برگزاری این مسابقات را الگویی مناسب برای جامعه خواند و اظهار امیدواری کرد که شاهد اثرات مثبت این مناظرات در میان مردم و مسئولین باشیم.


رضایی تصریح کرد: در این دوره از مسابقات ۹۶ نفر در قالب ۲۴ تیم حضور داشتند که چهار تیم از دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، چهار تیم از دانشگاه از دانشگاه شهرکرد، چهار تیم از دانشگاه فرهنگیان، دو تیم از دانشگاه پیام‌نور، یک تیم از دانشگاه آزاد اسلامی و ۹ تیم از دانشگاه علمی‌کاربردی بودند.


وی خاطرنشان کرد: ۱۷ نفر از اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها با سلایق مختلف سیاسی کار داوری مناظرات را بر عهده داشتند. 

در این دوره از مسابقات تیم «فارسان برتر» از مرکز علمی کاربردی فارسان رتبه اول،«تیم شهید ضیایی» از دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد رتبه دوم و تیم «قدرت» از دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد رتبه سوم را کسب کردند. 

کلید واژه ها: جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری مسابقات مناظرات دانشجویی