برگزاری هفتمین دوره مرحله استانی مسابقات پایان نامه سه دقیقه‌ای در چهارمحال و بختیاری

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۱۴:۴۰ کد : ۵۶۸۲۹ فرهنگی تاپ خبر
معاون فرهنگی جهاددانشگاهی چهارمحال و بختیاری گفت: هفتمین دوره مرحله استانی مسابقات پایان نامه سه دقیقه‌ای با حضور ۳۰ شرکت‌کننده برگزار شد.
برگزاری هفتمین دوره مرحله استانی مسابقات پایان نامه سه دقیقه‌ای در چهارمحال و بختیاری

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی چهارمحال و بختیاری، اصغر امیدی از برگزاری هفتمین دوره مرحله استانی مسابقات پایان نامه سه دقیقه‌ای چهارمحال و بختیاری به همت جهاد دانشگاهی استان خبر داد و اظهار کرد: ۵۰ نفر برای شرکت در این مسابقات اعلام آمادگی کرده و ثبت‌نام انجام دادند که پس از بررسی ۳۰ نفر حائز شرایط برای شرکت در این دوره از مسابقات شناخته شدند.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی چهارمحال و بختیاری افزود: پنج عضو هیات علمی از دانشگاه‌های سراسر استان داوری هفتمین دوره مرحله استانی مسابقات پایان نامه سه دقیقه‌ای را بر عهده داشتند.

وی با بیان اینکه در مرحله نهایی ششمین دوره مسابقات ملی پایان نامه سه دقیقه‌ای مهدی عبداللهی نماینده چهارمحال و بختیاری از دانشگاه شهرکرد موفق به کسب رتبه سوم این مسابقات شد، خاطرنشان کرد: در چهار دوره گذشته شعبه سازمان انتشارات جهاددانشگاهی استان به‌عنوان مجری برگزیده کشوری معرفی شد.

امیدی  عنوان کرد: شرکت‌کنندگان در این دوره از مسابقات فارغ‌التحصیلان و دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی و همچنین پژوهشگران پسا دکتری هستند، دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی باید پروپوزال خود را به ثبت رسانده و در حال تدوین پایان‌نامه باشند.

کلید واژه ها: جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری دفاع سه دقیقه ای