۱۱۹ عنوان کتاب در انتشارات جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری به چاپ رسید

۲۴ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۰:۴۷ کد : ۵۸۲۰۱ فرهنگی تاپ خبر
رئیس جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری از چاپ و انتشار ۱۱۹ عنوان کتاب از سال ۹۵ تاکنون در انتشارات جهاد دانشگاهی استان خبر داد.
۱۱۹ عنوان کتاب در انتشارات جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری به چاپ رسید

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی چهارمحال و بختیاری، سیروس رضایی اظهار کرد: سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی شعبه چهارمحال و بختیاری به منظور ارتقای سطح فرهنگ عمومی جامعه با مجوز رسمی از جهاد دانشگاهی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از اواخر سال ۱۳۹۵ شروع به فعالیت کرده و در این مدت توانسته است با ارتباط با دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و سایر فرهیختگان و صاحب نظران سراسر کشور، تألیفات ارزشمندی در حوزه های مختلف را در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با کیفیت مطلوب وارد بازار نشر کند.

رئیس جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری از چاپ و انتشار ۱۱۹ عنوان کتاب از سال ۹۵ تاکنون در انتشارات جهاد دانشگاهی استان خبر داد و تصریح کرد: از این تعداد، ۳۳ عنوان کتاب در سال گذشته به چاپ رسیده است.

وی با بیان اینکه محتوای این کتاب‌ها در حوزه‌های مختلفی چون علوم انسانی با ۶۴ عنوان، علوم پایه با شش عنوان، فنی و مهندسی با ۱۳ عنوان، کشاورزی با ۱۸ عنوان، منابع طبیعی و علوم زمین با ۱۱ عنوان و دامپزشکی با ۷ عنوان بوده است افزود: ۳۱ عنوان کتاب در مرحله فرآیند داوری تخصصی و صدور مجوز چاپ و انتشار هستند.

رضایی خاطرنشان کرد: از افتخارات این شعبه در سال گذشته می‌توان به تجلیل به عنوان شعبه شایسته تقدیر در سطح کشور و همچنین رتبه های برتر کشوری در سال های گذشته اشاره کرد.
وی تاکید کرد: انتشارات جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری در کنار همه فعالیت های فرهنگی- دانشجویی به صورت تخصصی در حوزه نشر دانشگاهی فعالیت می‌کند، تلاش دارد در کوتاه ترین زمان ممکن آثار دانشگاهیان و اساتید (اعم از تالیف و ترجمه و پایان نامه‌های شاخص دانشجویی) را به چاپ برساند.

رئیس جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری گفت: اساتید دانشگاهی، صاحب نظران و مولفان می‌توانند برای اخذ مشاوره در خصوص مراحل تالیف کتاب و چاپ آثار خود به دفتر انتشارات جهاد دانشگاهی استان واقع در دانشگاه شهرکرد- جنب دانشکده منابع طبیعی- معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی مراجعه کرده و یا با شماره ۳۲۳۲۰۳۲۳یا ۳۲۳۲۰۰۷۰ و در روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته در ساعات ۸ تا ۱۶ تماس حاصل کنند، همچنین تارگاه jchb.ir برای کسب اطلاعات بیشتر اعلام می‌شود.

کلید واژه ها: جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری انتشارات جهاد دانشگاهی