تفاهم نامه همکاری جهاد دانشگاهی چهار محال و بختیاری و جهاد دانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر به امضا رسید

۲۸ تیر ۱۴۰۲ | ۰۸:۰۵ کد : ۵۹۷۶۱ آموزش و کارآفرینی تاپ خبر
به منظور گسترش و هم‏افزایی همکاری‌های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی ـ اجتماعی و استفاده بهینه و مطلوب از توانمندی‌ها و ظرفیت های موجود تفاهم نامه همکاری میان جهاددانشگاهی چهارمحال و بختیاری و واحد صنعتی امیر کبیر به امضا رسید.
تفاهم نامه همکاری جهاد دانشگاهی چهار محال و بختیاری و جهاد دانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر به امضا رسید

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی چهارمحال و بختیاری، به منظور گسترش و هم‏افزایی همکاریهای آموزشی، پژوهشی و فرهنگی ـ اجتماعی و استفاده بهینه و مطلوب از توانمندیها و ظرفیت های موجود تفاهم نامه همکاری میان جهاددانشگاهی چهارمحال و بختیاری و واحد صنعتی امیر کبیر منعقد شد.

از محورهای همکاری مطرح شده در این تفاهم نامه می توان به مشارکت و همکاری برای تدوین دوره های آموزشی در زمینههای فنی مهندسی و علوم پایه، علوم پزشکی، علوم انسانی، هنر و معماری، منابع طبیعی و محیط زیست و .... تا مرحله اخذ مجوز برگزاری ، استفاده از مجوز برگزاری دورههای آموزشی و  معرفی اساتید متخصص جهت حضور در دورههای آموزشی طرفین، اجرای دورههای کاربردی و تخصصی مشترک ، همکاری در خصوص آموزش و تولید محتوای آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، اجتماعی مورد نیاز در قالب آموزش‌های الکترونیکی  و همکاری در اجرای پروژه های تحقیقاتی- کاربردی مورد نیاز استان اشاره کرد.

کلید واژه ها: جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری انعقاد تفاهم نامه