کتاب « آثار کُما، فوت و شهادت کارمندان دولت در حقوق اداری ایران» وارد بازار نشر شد

۰۸ مرداد ۱۴۰۲ | ۱۳:۰۴ کد : ۶۰۲۷۷ فرهنگی تاپ خبر
کتاب « آثار کُما، فوت و شهادت کارمندان دولت در حقوق اداری ایران» به قلم دکتر جواد محمودی استادیار حقوق عمومی دانشگاه شهرکرد و ریحانه حامدی و به همت شعبه انتشارات جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری منتشر شد.
کتاب « آثار کُما، فوت و شهادت کارمندان دولت در حقوق اداری ایران» وارد بازار نشر شد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری، کتاب « آثار کُما، فوت و شهادت کارمندان دولت در حقوق اداری ایران» به قلم دکتر جواد محمودی استادیار حقوق عمومی دانشگاه شهرکرد و ریحانه  حامدی در 164 صفحه در قطع وزیری تألیف و به همت شعبه انتشارات جهاد دانشگاهی استان وارد بازار نشر شده است. 

در معرفی کتاب آمده است: کارمندان دولت در خط مشی گذاری و اجرای قواعد حقوقی و نیز فرمان های صادره، نقش مهمی، ایفا می کنند. آنان فارغ از شأن حقوقی و سازمانی خود، از حیث ویژگی های بشری، موضوع برخی رویدادهای طبیعی اند. وضعیت های کُما، فوت و شهادت، مهم ترین وجوه آن رویدادها به شمار می رود. این موضوعات به تفصیل از منظر قواعد حقوق خصوصی و حقوق کیفری در مورد عموم اشخاص، فارغ از کارمند بودن یا نبودن آنان، بیان شده اند. با این حال، مبانی و آثار پیدایش آن حالات در باره کارمندان، آن طور که باید و شاید در نوشته های مربوط به حقوق اداری، بیان نشده است. از این رو، نوشتار حاضر در سه فصل جداگانه به آن حالات به ویژه در قالب آثار مالی و غیرمالی در پرتو قوانین، مقررات و رویه های قضایی جاری پرداخته است. عموم کارمندان دولت و بازماندگان آن ها و نیز، مدیران دستگاه های اجرایی در زمره ی ذی نفعان یافته های این پژوهش اند. امید می رود که طرح این موضوع در میان کارشناسان و اهل فن بتواند برخی ابهامات در این باره را پایان دهد و اولیای امور با تصویب قواعد حقوقی لازم، خلأهای حقوقی مرتبط را کاهش دهد.

یاد آور می شود انتشارات جهاد دانشگاهی استان چهارمحال و بختیاری که به صورت تخصصی در حوزه نشر دانشگاهی فعالیت می کند، تلاش می کند در کوتاه ترین زمان ممکن آثار دانشگاهیان و اساتید (اعم از تالیف و ترجمه و پایان نامه های شاخص دانشجویی) را به چاپ برساند و اساتید دانشگاهی و صاحب نظران و مولفان می توانند برای اخذ مشاوره در خصوص مراحل تالیف کتاب و چاپ آثار خود به دفتر انتشارات جهاد دانشگاهی استان واقع در دانشگاه شهرکرد- جنب دانشکده منابع طبیعی- معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی مراجعه کرده و یا با شماره 32320323یا 32320070 و در روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته در ساعات 8 تا 16 تماس حاصل کنند. همچنین تارگاه jchb.ir برای کسب اطلاعات بیشتر اعلام می شود.
در ضمن برای تهیه کتابِ « آثار کُما، فوت و شهادت کارمندان دولت در حقوق اداری ایران» می‌توانید از درگاه اینترنتی زیر اقدام به خرید نمایید:
16book.ir

کلید واژه ها: جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری انتشارات جهاد دانشگاهی چاپ کتاب