مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال‌وبختیاری:

جهاد دانشگاهی در تحقق شعار سال ظرفیت‌های خوبی دارد

جهاددانشگاهی الگوی پیشرفت؛ با ایمان، امید و اعتماد به جوانان
۱۵ مرداد ۱۴۰۲ | ۱۴:۱۰ کد : ۶۰۷۰۶ عمومی تاپ خبر
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال‌وبختیاری گفت: این نهاد در حوزه اقتصاد دانش‌بنیان، تولید علم و بردن علم به سطح جامعه از ظرفیت‌های خوبی هم در حیطه امکانات و هم تعاملات با نهادهای استانی و کشوری بهره‌مند است.
جهاد دانشگاهی در تحقق شعار سال ظرفیت‌های خوبی دارد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام والمسلمین رضا قاسمی‌نژاد،  با اشاره به اینکه جهاد دانشگاهی با توجه به برخورداری از امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری می‌تواند منشأ خدمات خوبی به جامعه باشد، اظهار کرد: این نهاد با بهره‌مندی از امکانات و ظرفیت‌هایش هم خدمات خوبی به خود مجموعه جهاد و هم سایر نهادهای جامعه می‌تواند ارائه دهد.

وی ادامه داد: جهاد دانشگاهی با فعالیت‌های خوبی که در حوزه آموزشی دارد ظرفیت مطلوبی برای تعامل با مؤسسات آموزشی به‌ویژه دانشگاه‌ها به‌عنوان مهم‌ترین نهادهای آموزشی دارد و این تعامل خوب و مطلوب بوده است.

این مدرس حوزه و دانشگاه در استان تصریح کرد: نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی خوشبختانه تعاملات خوبی با جهاد دانشگاهی استان در حوزه فرهنگی داشته است و همچنان ادامه دارد؛ دانشگاه آزاد همچنین در زمینه بهره‌برداری از امکانات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری در مجموعه جهاد اعلام آمادگی کرده است.

قاسمی‌نژاد نقش جهاد دانشگاهی در تحقق شعار سال را نیز یادآور شد و گفت: این نهاد در حوزه اقتصاد دانش‌بنیان، تولید علم و بردن علم به سطح جامعه از ظرفیت‌های خوبی هم در حیطه امکانات و هم تعاملات با نهادهای استانی و کشوری بهره‌مند است و این فرصت خوبی است تا در حوزه دانش‌بنیان و تحقق شعار سال نقش‌آفرینی کند.

کلید واژه ها: جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری فصل43 چهل و سومین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی