کتاب « حسابداری مسئولیت اجتماعی» وارد بازار نشر شد

۲۴ مرداد ۱۴۰۲ | ۰۷:۱۸ کد : ۶۱۳۵۰ فرهنگی تاپ خبر
کتاب « حسابداری مسئولیت اجتماعی» به قلم دکتر حمیدرضا جعفری دهکردی عضو هیئت علمی گروه حسابداری، دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد و نعمت اله عالی پور دانشجوی دکتری تخصصی، گروه حسابداری، دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد و به همت شعبه انتشارات جهاد دانشگاهی واحد چهارمحال و بختیاری منتشر شد.
کتاب « حسابداری مسئولیت اجتماعی» وارد بازار نشر شد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری، کتاب « حسابداری مسئولیت اجتماعی» به قلم دکتر حمیدرضا جعفری دهکردی عضو هیئت علمی گروه حسابداری، دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد و نعمت اله عالی پور دانشجوی دکتری تخصصی، گروه حسابداری، دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد در 368 صفحه در قطع وزیری گردآوری و به همت شعبه انتشارات جهاد دانشگاهی استان وارد بازار نشر شده است. 

در معرفی کتاب آمده است: حفظ محیط زیست محدود به مرز های سیاسی و جغرافیایی نیست و اهتمام جمعی و هماهنگ همه ساکنان کره زمین را می طلبد . فرهنگ سازی و ایجاد اعتقاد به توسعه پایدار در اذهان عمومی و باور مدیران از مهمترین نکاتی است که باید به آن توجه شود. افزون بر این، مسئله حفظ محیط زیست نیازمند یک نظام مدیریت زیست محیطی است که باید به صورت یکپارچه با سایر نظام های مدیریتی به اجرا درآید، از این رو نظام اطلاعات حسابداری به عنوان جزء مهمی از نظام اطلاعات مدیریت می تواند نقش به سزایی در اطلاع رسانی و کمک به حفاظت از محیط زیست از طرف شرکت های تولیدی آلاینده زیست محیطی برعهده بگیرد و با افشای مخارج مصرف شده برای حفظ محیط زیست از سوی شرکت ها بتواند آنها را به درستی در حساب ها منعکس کرده، و با ارائه اطلاعات به موقع، مدیریت را در اتخاذ تصمیم های مناسب یاری کند. حسابداری اجتماعی بخشی از دانش حسابداری است که هدف آن اندازه گیری و گزارشگری اثرات اجتماعی (هزینه ها و منافع اجتماعی) ناشی از فعالیتهای واحد تجاری است .
یاد آور می شود انتشارات جهاد دانشگاهی استان چهارمحال و بختیاری که به صورت تخصصی در حوزه نشر دانشگاهی فعالیت می کند، تلاش می کند در کوتاه ترین زمان ممکن آثار دانشگاهیان و اساتید (اعم از تالیف و ترجمه و پایان نامه های شاخص دانشجویی) را به چاپ برساند و اساتید دانشگاهی و صاحب نظران و مولفان می توانند برای اخذ مشاوره در خصوص مراحل تالیف کتاب و چاپ آثار خود به دفتر انتشارات جهاد دانشگاهی استان واقع در دانشگاه شهرکرد- جنب دانشکده منابع طبیعی- معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی مراجعه کرده و یا با شماره 32320323یا 32320070 و در روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته در ساعات 8 تا 16 تماس حاصل کنند. همچنین تارگاه jchb.ir برای کسب اطلاعات بیشتر اعلام می شود.
در ضمن برای تهیه کتابِ « حسابداری مسئولیت اجتماعی» می‌توانید از درگاه اینترنتی زیر اقدام به خرید نمایید:
16book.ir

کلید واژه ها: جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری انتشارات جهاد دانشگاهی چاپ کتاب