انتشار کتاب « بررسی موارد خاص در حسابرسی» به همت شعبه انتشارات جهاد دانشگاهی واحد چهارمحال و بختیاری

۰۹ مهر ۱۴۰۲ | ۰۸:۵۵ کد : ۶۲۸۲۴ فرهنگی تاپ خبر
کتاب « بررسی موارد خاص در حسابرسی» به قلم دکتر حمیدرضا جعفری دهکردی عضو هیئت علمی گروه حسابداری، دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد و نعمت اله عالی پور دانشجوی دکتری تخصصی، گروه حسابداری، دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد و به همت شعبه انتشارات جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری منتشر شد.
انتشار کتاب « بررسی موارد خاص در حسابرسی» به همت شعبه انتشارات جهاد دانشگاهی واحد چهارمحال و بختیاری

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری، کتاب « بررسی موارد خاص در حسابرسی» به قلم دکتر حمیدرضا جعفری دهکردی عضو هیئت علمی گروه حسابداری، دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد و نعمت اله عالی پور دانشجوی دکتری تخصصی، گروه حسابداری، دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد در 445 صفحه در قطع وزیری گردآوری و به همت شعبه انتشارات جهاد دانشگاهی استان وارد بازار نشر شده است.
در معرفی کتاب آمده است: استفاده کنندگان بالقوه و بالفعل خدمات حسابرسی به طور روزافزون نیازمند اطلاعات مربوط درخور اعتماد و بهنگام هستند و محیط های مبتنی بر فناوری اطلاعات، بسترهای تأمین این نیاز را هموار ساخته است. از جمله موارد خاص در حسابرسی پیشرفته استفاده از فناوری های اطلاعات پیشرفته، سیستم های اطلاعاتی و فناوری هوش مصنوعی و بلاکچین، فرآیند داده کاوی، زبان گزارشگری تجاری توسعه پذیر، مبادله الکترونیکی داده ها می باشد. هدف استفاده از نرم افزارهای حسابرسی بالا بردن ﻛﺎراﻳﻲ و اﺛﺮ ﺑﺨﺸﻲ ﻋﻤﻠﻴﺎت ﺣﺴﺎﺑﺮﺳﻲ، ﻛﺎﻫﺶ رﻳﺴﻚ ﺣﺴﺎﺑﺮﺳﻲ، ﺑﻬﺒـﻮد زﻣـﺎن ﭘﺎﺳﺦ ﮔﻮﻳﻲ، و ﻛﺎﻫﺶ ﺳﻄﺢ اﻃﻼﻋﺎت ﻓﻨﻲ ﻻزم ﺑﺮای اﻧﺠﺎم ﻛﺎر ﺣﺴﺎﺑﺮﺳﻲ اﺳﺖ. ﺑﻬﺒـﻮد ﻛﻴﻔﻴـﺖ ﺣﺴﺎﺑﺮﺳﻲ و ﻗﻀﺎوت ﺣﺴﺎﺑﺮﺳﻲ، بالا رفتن ﻛﺎراﻳﻲ، ﻛﺎﻫﺶ ﺑﻬﺎی ﻋﻤﻠﻴﺎت ﺣﺴﺎﺑﺮﺳﻲ و ﺑﻬﺒﻮد وﺿﻌﻴﺖ رﻗﺎﺑﺘﻲ از ﺟﻤﻠﻪ ﻓﻮاﻳﺪی ﻫﺴﺘﻨﺪ ﻛﻪ ﺑﻪ ﻛﻤﻚ حسابرسی کامپیوتری اشاره شده است. به عنوان نمونه یکى از کاربردهاى عمده فناوری های جدید مانند شبکه¬هاى عصبى در حسابرسى کشف اشتباهات با اهمیت، کشف تقلب مدیریت و همچنین تعیین وجود یا فقدان تداوم فعالیت شــرکت مشتریان است.مخاطبان اصلی مباحث این کتاب، دانشجویان تحصیلات تکمیلی در رشته تخصصی حسابداری می باشد.

یاد آور می شود انتشارات جهاد دانشگاهی استان چهارمحال و بختیاری که به صورت تخصصی در حوزه نشر دانشگاهی فعالیت می کند، تلاش می کند در کوتاه ترین زمان ممکن آثار دانشگاهیان و اساتید (اعم از تالیف و ترجمه و پایان نامه های شاخص دانشجویی) را به چاپ برساند و اساتید دانشگاهی و صاحب نظران و مولفان می توانند برای اخذ مشاوره در خصوص مراحل تالیف کتاب و چاپ آثار خود به دفتر انتشارات جهاد دانشگاهی استان واقع در دانشگاه شهرکرد- جنب دانشکده منابع طبیعی- معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی مراجعه کرده و یا با شماره 32320323یا 32320070 و در روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته در ساعات 8 تا 16 تماس حاصل کنند. همچنین تارگاه jchb.ir برای کسب اطلاعات بیشتر اعلام می شود. در ضمن برای تهیه کتابِ « بررسی موارد خاص در حسابرسی» می‌توانید از درگاه اینترنتی زیر اقدام به خرید نمایید: 16book.ir