کتاب « آموزش توأم با بازی» وارد بازار نشر شد

۰۸ آذر ۱۴۰۲ | ۱۵:۵۰ کد : ۶۵۴۶۵ فرهنگی تاپ خبر
کتاب « آموزش توأم با بازی ( استفاده از استراتژی های بازی درمانی برای شادی بخشیدن به کلاس)» به قلم دکتر کیوان ملانوروزی هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران و نگار آرازشی هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی و ناعمه آخوندی ترجمه و به همت شعبه انتشارات جهاد دانشگاهی واحد چهارمحال و بختیاری منتشر شد.
کتاب « آموزش توأم با بازی» وارد بازار نشر شد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری، کتاب « آموزش توأم با بازی ( استفاده از استراتژی های بازی درمانی برای شادی بخشیدن به کلاس)» به قلم دکتر کیوان ملانوروزی هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران و نگار آرازشی هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی و ناعمه آخوندی در 210 صفحه در قطع وزیری ترجمه و به همت شعبه انتشارات جهاد دانشگاهی استان وارد بازار نشر شده است. 
در معرفی کتاب آمده است: بازی، مشق زندگی است با رویکرد شادمانی و بی خیالی. البته اگرچه شکست ها و ناکامی ها در بازی همانند زندگی، بیشمار است و برای کودکان، جدی، اما سطحی و گذرا است. در واقع، بازی، هرگونه فعالیت جسمی یا ذهنی هدفدار است که به صورت فردی یا گروهی، انجام می شود و موجبات شادی و یا گاهی احساس شکست و نیز برآورده شدن نیازهای کودک و یا ناکامی او را فراهم می آورد. صفات بارز کودکان از طریق بازی، مشخص می شود. بازی، موجب رشد عاطفی، اجتماعی، جسمانی و ذهنی کودک می شود. امروزه حتی آموزش های درسی را از طریق بازی به کودکان می آموزند. به عبارتی، در کنار آموزش های مستقیم، کودک از طریق بازی با انواع مختلف بازی ها، موفق به آموزش و شناخت رنگ ها، شکل ها، اندازه ها، اجناس و اشیا ء و اهمیت آنها می شود. 
شایان ذکر است کتاب «آموزش توام با بازی» راهنمایی برای شما فراهم می کند تا از قدرت های نهفته بازی استفاده کنید، شیوه های تدریس خود را تقویت کنید و اثربخشی خود را به عنوان یک مربی افزایش دهید. این کتاب با گستردگی فراتر از کلاس درس، مملو از فعالیت های توام با بازی است و در تقویت روابط کودک و معلم و ادغام بازی در سراسر مدرسه نقش بسزایی دارد.
یاد آور می شود انتشارات جهاد دانشگاهی استان چهارمحال و بختیاری که به صورت تخصصی در حوزه نشر دانشگاهی فعالیت می کند، تلاش می کند در کوتاه ترین زمان ممکن آثار دانشگاهیان و اساتید (اعم از تالیف و ترجمه و پایان نامه های شاخص دانشجویی) را به چاپ برساند و اساتید دانشگاهی و صاحب نظران و مولفان می توانند برای اخذ مشاوره در خصوص مراحل تالیف کتاب و چاپ آثار خود به دفتر انتشارات جهاد دانشگاهی استان واقع در دانشگاه شهرکرد- جنب دانشکده منابع طبیعی- معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی مراجعه کرده و یا با شماره 32320323یا 32320070 و در روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته در ساعات 8 تا 16 تماس حاصل کنند. همچنین تارگاه jchb.ir برای کسب اطلاعات بیشتر اعلام می شود. در ضمن برای تهیه کتابِ « آموزش توأم با بازی ( استفاده از استراتژی های بازی درمانی برای شادی بخشیدن به کلاس)» می‌توانید از درگاه اینترنتی زیر اقدام به خرید نمایید: 16book.ir

کلید واژه ها: جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری انتشارات جهاد دانشگاهی چاپ کتاب