به مناسبت هجدهمین بزرگداشت زنده‌یاد دکتر کاظمی آشتیانی؛

فراخوان مسابقه ادبی و هنری «سعیدِ ایران» منتشر شد/ ویژه اعضا و خانواده جهادگران جهاددانشگاهی

۱۴ آذر ۱۴۰۲ | ۱۳:۳۰ کد : ۶۵۷۶۹ عمومی تاپ خبر
در آستانه هجدهمین سالگرد درگذشت زنده‌یاد دکتر سعید کاظمی آشتیانی بنیانگذار پژوهشگاه رویان جهاددانشگاهی و سلول‌های بنیادی در ایران، اداره کل روابط عمومی این نهاد مسابقه ادبی و هنری "سعیدِ ایران" را ویژه اعضا و خانواده جهادگران جهاددانشگاهی برگزار می‌کند.
فراخوان مسابقه ادبی و هنری «سعیدِ ایران» منتشر شد/ ویژه اعضا و خانواده جهادگران جهاددانشگاهی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، در آستانه هجدهمین سالگرد درگذشت زنده‌یاد دکتر سعید کاظمی آشتیانی بنیانگذار پژوهشگاه رویان جهاددانشگاهی و سلول‌های بنیادی در ایران، با انتشار فراخوان، مسابقه ادبی و هنری با عنوان «سعیدِ ایران» ویژه اعضای جهاددانشگاهی سراسر کشور و خانواده‌هایشان در سه بخش «دل نوشته، نقاشی و سؤالات چندگزینه‌ای» توسط اداره کل روابط عمومی این نهاد برگزار می‌شود.

این مسابقه در سه بخش «دل نوشته، نقاشی و سؤالات چندگزینه‌ای» و باهدف تبیین ابعاد مختلف شخصیت علمی، فرهنگی و اخلاقی این چهره ماندگار در تحقیقات سلول‌های بنیادی ایران و تکریم و معرفی شایسته‌تر این الگوی کم‌نظیر پیوند علم و ایمان که در برهه‌های مختلف مورد تاکید رهبر انقلاب قرارگرفته است، ویژه اعضا و خانواده جهادگران جهاددانشگاهی، به‌ویژه به نسل جوان دانشجو و دانش‌آموز برگزار می‌شود.

موضوعات محوری مسابقه سعیدِ ایران شامل: کاظمی آشتیانی، الگوی ناب پیوند ایمان، علم و جهاد علمی؛ کاظمی آشتیانی، تحکیم بنیان خانواده، درمان ناباروری؛ کاظمی آشتیانی، اعتلای هویت ملی، خودباوری، امیدآفرینی؛ کاظمی آشتیانی، تحقق آرمان "ما می‌توانیم"؛ شخصیت کاظمی آشتیانی در کلام رهبری وزندگی نامه زنده‌یاد کاظمی آشتیانی است که شرکت‌کنندگان با توجه به این موضوعات می‌توانند آثار خود را طراحی کرده و به سؤالات پاسخ دهند.

گفتنی است، در بخش ادبی متقاضیان باید متون ادبی خود را تا حداکثر250 کلمه‌ پیرامون شخصیت و آثار به‌جامانده از زنده‌یاد دکتر سعید کاظمی آشتیانی در موضوعات محوری مسابقه ارسال کنند.

بخش نقاشی نیز در دو رده سنی کمتر از 10 سال و بالای 10 سال با موضوعات محوری مسابقه برگزار می‌شود که شرکت‌کنندگان از 14 آذرماه تا 2 دی‌ماه 1402 می‌توانند در سابقه شرکت کنند.

مسابقه چهارگزینه‌ای نیز از تاریخ 2 تا 13 دی‌ماه از طریق کانال خانواده جهاددانشگاهی در پیام‌رسان  ایتا برگزار شد.

قابل‌ذکر است، برای برندگان این مسابقه نیز جوایز نقدی نفیسی در نظر گرفته‌شده است که پس از مراحل داوری و انتخاب، طی مراسمی به آنان اهدا خواهد شد.

جهادگران علاقه‌مند برای شرکت در مسابقه "سعیدِ ایران" و آشنایی بیشتر باشخصیت زنده‌یاد دکتر سعید کاظمی آشتیانی می‌توانند با مراجعه به سایت جهاددانشگاهی به نشانی www.acecr.ac.ir  کتابچه تهیه‌شده از آثار، دستاوردها وزندگی این جهادگر فقید را مطالعه کنند.

کتابچه سعید ایران

فراخوان مسابقه

 


لینک دانلود فایل

کلید واژه ها: سعید ایران