کتاب « مشاوره و رشد مسیر شغلی» منتشر شد

۰۳ دی ۱۴۰۲ | ۱۳:۵۲ کد : ۶۶۶۲۷ فرهنگی تاپ خبر
کتاب « مشاوره و رشد مسیر شغلی» تألیف استیون دی. براون و روبرت دبلیو. لنت و به قلم دکتر رضوان صالحی عضو هیئت علمی دانشگاه شهرکرد، دکتر محمد ربیعی عضو هیئت علمی دانشگاه شهرکرد و دکتر سمانه سلیمی عضو هیئت علمی دانشگاه تهران و با مقدمه پروفسور محمدرضا عابدی ترجمه و به همت شعبه انتشارات جهاد دانشگاهی واحد چهارمحال و بختیاری وارد بازار نشر شد.
کتاب « مشاوره و رشد مسیر شغلی» منتشر شد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری، کتاب « مشاوره و رشد مسیر شغلی» تألیف استیون دی. براون و روبرت دبلیو. لنت و به قلم دکتر رضوان صالحی عضو هیئت علمی دانشگاه شهرکرد، دکتر محمد ربیعی عضو هیئت علمی دانشگاه شهرکرد و دکتر سمانه سلیمی عضو هیئت علمی دانشگاه تهران و با مقدمه پروفسور محمدرضا عابدی به همت شعبه انتشارات جهاد دانشگاهی واحد چهارمحال و بختیاری در 803 صفحه در قطع وزیری ترجمه و به همت شعبه انتشارات جهاد دانشگاهی استان وارد بازار نشر شده است. 
هدف اصلی کتاب ارتقای شیوه‌های علمی و آگاهانه مسیرشغلی و کمک به طیف وسیعی از مخاطبان علاقه‌مند شامل دانشجویان، متخصصان و محققانی است که کار خود را بر مبنای بهترین شیوه‌های علمی قرار داده‌اند. این کتاب شامل نظریه‌ها و تحقیقات مستقیماً برگرفته از روانشناسی شغلی، رشد مسیرشغلی و رشته‌های مرتبط است که می‌تواند باعث آگاهی و درک عمیق از روش های مشاوره مسیرشغلی شود که شامل چهار بخش اساسی است: بخش اول: نظریه های اصلی و دیدگاه های نوظهور در زمینه رشد، انتخاب و سازگاری مسیر شغلی؛ بخش دوم: تنوع و عوامل فرهنگی اجتماعی در رشد شغلی؛ بخش سوم: سنجش و اطلاعات شغلی و بخش چهارم: مداخلات مشاوره، رشدی و پیشگیرانه.
یاد آور می شود انتشارات جهاد دانشگاهی استان چهارمحال و بختیاری که به صورت تخصصی در حوزه نشر دانشگاهی فعالیت می کند، تلاش می کند در کوتاه ترین زمان ممکن آثار دانشگاهیان و اساتید (اعم از تالیف و ترجمه و پایان نامه های شاخص دانشجویی) را به چاپ برساند و اساتید دانشگاهی و صاحب نظران و مولفان می توانند برای اخذ مشاوره در خصوص مراحل تالیف کتاب و چاپ آثار خود به دفتر انتشارات جهاد دانشگاهی استان واقع در دانشگاه شهرکرد- جنب دانشکده منابع طبیعی- معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی مراجعه کرده و یا با شماره 32320323یا 32320070 و در روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته در ساعات 8 تا 16 تماس حاصل کنند. همچنین تارگاه jchb.ir برای کسب اطلاعات بیشتر اعلام می شود. در ضمن برای تهیه کتابِ « مشاوره و رشد مسیر شغلی» می‌توانید از درگاه اینترنتی زیر اقدام به خرید نمایید: 16book.ir

کلید واژه ها: جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری انتشارات جهاد دانشگاهی چاپ کتاب