رییس دانشگاه شهرکرد؛

تعهد، اخلاص و ایمان زنده‌یاد کاظمی آشتیانی ستودنی بود

۱۳ دی ۱۴۰۲ | ۱۳:۲۳ کد : ۶۷۱۷۴ عمومی تاپ خبر
رییس دانشگاه شهرکرد تعهد، اخلاص و ایمان همیشگی زنده‌یاد کاظمی آشتیانی به خداوند متعال را ستودنی دانست و تصریح کرد: ادامه دادن راه زنده یاد آشتیانی با عمل همراه با ایمان میسر می‌شود همانطور که این کار باعث تقویت و نورانی شدن دل است.
تعهد، اخلاص و ایمان زنده‌یاد کاظمی آشتیانی ستودنی بود

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی چهارمحال و بختیاری، یاسر پیرعلی دانش فراوان، هوش سرشار و توان مدیریتی بالا را از برجسته‌ترین ویژگی‌های زنده‌یاد دکتر سعید کاظمی آشتیانی دانست و اظهار کرد: اعتلای نام جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های بین‌الملل، رشد و توسعه علمی در کشور، تربیت نسلی از پژوهشگران جوان و ایجاد یک مجموعه علمی ساختارمند از اهداف و آرمان های زنده‌یاد کاظمی آشتیانی در تاسیس پژوهشگاه رویان بود.

وی ارتقای شاخصه امید به زندگی، یافتن راه‌حل‌های علمی برای حل برخی از مشکلات کشور از جمله مشکلات اقتصادی ناشی از تحریم‌ها را از دیگر اهداف تاسیس پژوهشگاه رویان عنوان کرد و افزود: زنده یاد کاظمی آشتیانی یکی از برجسته‌ترین شخصیت‌های علمی و پژوهشی کشور در زمینه‌های طب تولیدمثل، سلول‌های بنیادی و همانندسازی حیوانات بود که نتایج چشمگیری حاصل شد. 

پیرعلی همچنین تعهد، اخلاص و ایمان همیشگی او به خداوند متعال را ستودنی دانست و تصریح کرد: ادامه دادن راه زنده یاد دکتر کاظمی آشتیانی با عمل همراه با ایمان میسر می‌شود همانطور که این کار باعث تقویت و نورانی شدن دل است. 

وی در پایان با اشاره به لزوم الگو گرفتن و ادامه دادن راه زنده یاد کاظمی آشتیانی، خاطرنشان کرد: ایمان زمینه کارهای نیک دیگری را نیز فراهم می‌سازد و علم و معرفت دقیق، مقدمه ایمان عمیق و پابرجاست و از طرف دیگر علم نیز در مراحل بالاتر، از ایمان کمک می‌گیرد.

کلید واژه ها: جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری سعید ایران