استاندار چهارمحال‌وبختیاری:

ثمره ارزشمند فعالیت‌های زنده‌یاد آشتیانی روزنه امیدی برای تقلیل بحران جمعیت است

۱۶ دی ۱۴۰۲ | ۰۹:۰۳ کد : ۶۷۲۹۷ عمومی تاپ خبر
استاندار چهارمحال‌وبختیاری گفت: ثمره ارزشمند فعالیت‌های زنده‌یاد کاظمی آشتیانی یعنی پژوهشگاه رویان در این برهه حساس که کشور به شدت با تهدید کاهش جمعیت مواجه است روزنه امیدی برای تقلیل این بحران است و به سهم خود نقش بسزایی در افزایش جمعیت و کاهش ناباروری ایفا می‌کند.
ثمره ارزشمند فعالیت‌های زنده‌یاد آشتیانی روزنه امیدی برای تقلیل بحران جمعیت است

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی چهارمحال و بختیاری، غلامعلی حیدری با اشاره به اینکه رویان این روزها نامی آشنا برای مردم ایران و حتی جهان است، اظهار کرد: پژوهشگاه رویان میراث ارزشمندیست که زنده‌یاد دکتر سعید کاظمی آشتیانی آن را با مشقت‌ها و تلاش فراوان بنیان گذاشت و در راه رشد و اعتلای این مجموعه فاخر علمی مجاهدت‌ها کرد.

وی افزود: زنده‌یاد کاظمی آشتیانی موسسه‌ای را رشد و نمو داد که اکنون محل امید و تنها راه نجات بسیاری از خانواده‌های ایرانی و غیرایرانی است.
استاندار چهارمحال‌وبختیاری تصریح کرد: بذری که ایشان کاشت در حال حاضر به یک درخت تناور و استوار تبدیل شده که فرزندان بسیاری را به جامعه ایرانی هدیه داده است، فرزندانی که هر کدامشان چراغ کانون خانواده‌ای را روشن کرده و امید و نشاط را برای آن خانواده به ارمغان آورده است.

وی تاکید کرد: این کار ارزشمند زنده‌یاد آشتیانی به قدری شایان توجه و تقدیر بود که بارها مقام معظم رهبری از خدمات و تلاش‌های او در این راه تقدیر کردند و خود معظم له از بزرگترین حامیان و پشتیبانان این راه بودند و چه در زمان حیات زنده‌یاد آشتیانی و بعد از وفات ایشان همیشه به نیکی از وی یاد کرده و او را مورد تمجید خود قرار دادند.

حیدری ادامه داد: البته افرادی مانند زنده‌یاد کاظمی آشتیانی که سال‌ها در جبهه‌های جنگ حق علیه باطل به جهاد در راه خدا پرداخته‌اند پس از پایان جنگ هم به جهاد خود در راه اعتلای ایران ادامه دادند و هر کدام در گوشه ای از این سرزمین در حال تلاش و تکاپو برای تعالی ایران اسلامی هستند.

استاندار چهارمحال‌وبختیاری گفت: این ثمره ارزشمند یعنی پژوهشگاه رویان  در این برهه حساس که کشور به شدت با تهدید کاهش جمعیت مواجه است روزنه امیدی  برای تقلیل این بحران است و به سهم خود نقش بسزایی در افزایش جمعیت و کاهش ناباروری ایفا می‌کند.

کلید واژه ها: جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری سعید ایران استاندار چهارمحال و بختیاری