کتاب «کارآفرینی و نوآوری در ورزش و اوقات فراغت» منتشر شد

۱۳ اسفند ۱۴۰۲ | ۰۸:۵۰ کد : ۶۹۲۲۴ فرهنگی تاپ خبر
کتاب «کارآفرینی و نوآوری در ورزش و اوقات فراغت» تألیف سیمون موسی، ریچارد شیپوی و کریس سیمونز و به قلم طهماسب شیروانی دکترای مدیریت ورزشی، دکتر امین دهقان قهفرخی عضو هیئت علمی دانشگاه تهران، زهرا علی بابائی شهرکی ارشد مدیریت منابع انسانی ترجمه و به همت شعبه انتشارات جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری وارد بازار نشر شد.
کتاب «کارآفرینی و نوآوری در ورزش و اوقات فراغت» منتشر شد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری، کتاب «کارآفرینی و نوآوری در ورزش و اوقات فراغت» تألیف سیمون موسی، ریچارد شیپوی و کریس سیمونز و به قلم طهماسب شیروانی دکترای مدیریت ورزشی، دکتر امین دهقان قهفرخی عضو هیئت علمی دانشگاه تهران، زهرا علی بابائی شهرکی ارشد مدیریت منابع انسانی در 332 صفحه در قطع رقعی ترجمه و به همت شعبه انتشارات جهاد دانشگاهی استان وارد بازار نشر شده است.
در معرفی کتاب آمده است: کتاب حاضر مانند ققنوس از شعله های آتش یک گروه دوستی بیرون آمد. این کتاب در سال 1989 شروع شد، زمانی که همه ما در دانشگاه لافبورو انگلستان با هم آشنا شدیم. در حالی که مسیرهای شغلی و زندگی در طول 35 سال گذشته ما را به مسیرهای مختلف هدایت کرده است که فرصتی مهیج و سرگرم کننده برای حفظ ارتباط منظم به صورت شخصی و حرفه ای است.
این کتاب درسی نوآورانه توضیح می‌دهد که چگونه سازمان‌های ورزشی و اوقات فراغتی می‌توانند برای دستیابی به رشد پایدار، کارآفرین‌تر شوند. کتاب حاضر ابزارها، تکنیک‌ها و رویکردهای کلیدی را معرفی می-کند که می‌تواند به سازمان‌های ورزشی و اوقات فراغتی کمک کند تا کارآفرینی را در مرکز فرهنگ خود قرار دهند. این کتاب با تکیه بر تحقیقات پیشرفته، گفتمان‌های نوآوری، و دیدگاه‌هایی از رشته‌های مختلف، مفاهیم اساسی در کارآفرینی، نوآوری، و سرمایه‌گذاری مانند دیجیتالی‌سازی، تحقیق و توسعه، تنوع، توسعه‌پذیری و پایداری را معرفی می‌کند. چالش‌های نوآوری آینده را برجسته می‌کند، راه‌حل‌های نوآورانه ارائه می‌دهد و ابزار تشخیصی جدیدی را برای مدیریت کارآفرینی و نوآوری معرفی می‌کند. این کتاب بینش‌هایی را در مورد چالش‌های مدیریت روزمره از سوی متخصصان با تجربه صنعت ارائه می‌کند و اهمیت شرکت اجتماعی و کارآفرینی اجتماعی را در زمان رکود و عدم اطمینان، برجسته در نظر می‌گیرد. کتاب پر از موارد و سناریوهای واقعی و همچنین ویژگی‌های منحصر به فرد برای تشویق تفکر انتقادی است و مطالعه آن برای هر دوره آموزشی در زمینه کارآفرینی مفید است و می‌تواند به عنوان بخشی از دوره آموزشی مدیریت ورزشی اوقات فراغت، مطالعات ورزشی، تفریح و مطالعات رویدادهای ورزشی باشد. همچنین خواندن این کتاب برای افرادی که به دنبال بهبود مهارت‌های حرفه‌ای خود در زمینه‌های کارآفرینی و نوآوری ورزشی هستند، توصیه می‌گردد.
یاد آور می شود انتشارات جهاد دانشگاهی استان چهارمحال و بختیاری که به صورت تخصصی در حوزه نشر دانشگاهی فعالیت می کند، تلاش می کند در کوتاه ترین زمان ممکن آثار دانشگاهیان و اساتید (اعم از تالیف و ترجمه و پایان نامه های شاخص دانشجویی) را به چاپ برساند و اساتید دانشگاهی و صاحب نظران و مولفان می توانند برای اخذ مشاوره در خصوص مراحل تالیف کتاب و چاپ آثار خود به دفتر انتشارات جهاد دانشگاهی استان واقع در دانشگاه شهرکرد- جنب دانشکده منابع طبیعی- معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی مراجعه کرده و یا با شماره 32320323یا 32320070 و در روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته در ساعات 8 تا 16 تماس حاصل کنند. همچنین تارگاه jchb.ir برای کسب اطلاعات بیشتر اعلام می شود. در ضمن برای تهیه کتابِ «کارآفرینی و نوآوری در ورزش و اوقات فراغت» می‌توانید از درگاه اینترنتی زیر اقدام به خرید نمایید: 16book.ir