کتاب «راهبردهای نوین در توسعه حسابداری از منظر دانش» منتشر شد

۱۹ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۴:۰۱ کد : ۷۰۰۶۶ فرهنگی تاپ خبر
کتاب «راهبردهای نوین در توسعه حسابداری از منظر دانش» به قلم دکتر فریدون رهنمای رودپشتی استاد و عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات و مؤسس، رئیس انجمن حسابداری مدیریت ایران، مؤسس و دبیر کل انجمن مهندسی مالی ایران و دکتر بهاره بنی طالبی دهکردی دانشیار و عضو هیئت علمی گروه حسابداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد تألیف و به همت شعبه انتشارات جهاد دانشگاهی واحد چهارمحال و بختیاری منتشر شد.
کتاب «راهبردهای نوین در توسعه حسابداری از منظر دانش» منتشر شد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری، کتاب «راهبردهای نوین در توسعه حسابداری از منظر دانش» به قلم دکتر فریدون رهنمای رودپشتی استاد و عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات و مؤسس، رئیس انجمن حسابداری مدیریت ایران، مؤسس و دبیر کل انجمن مهندسی مالی ایران و دکتر بهاره بنی طالبی دهکردی دانشیار و عضو هیئت علمی گروه حسابداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد در 252 صفحه در قطع وزیری تألیف و به همت شعبه انتشارات جهاد دانشگاهی استان وارد بازار نشر شده است.
در معرفی کتاب آمده است: در دنیای پرتحول امروز، مهارت و بهره گیری از روش های نوین جهت خلق ثروت، ضرورتی انکارناپذیر در روند کسب دانش و ارزش آفرینی سازمانهاست. ازاین رو تهیه و تدارک اطلاعات، نیازمند نظام اطلاعات یکپارچه و منتظم می باشد که موجبات چابکی سازمانی را فراهم می نماید. در این میان نظام حسابداری یکی از زیرساخت هایی است که ارزش آفرینی توسط سایر عوامل و عناصر تشکیل دهنده زنجیره ارزش را امکان پذیر می سازد. 
کتاب حاضر در هفت فصل تدوین شده و به دنبال تبیین مفاهیم و روش های نوین موجود در راستای خلق ارزش است. 
یاد آور می شود انتشارات جهاد دانشگاهی استان چهارمحال و بختیاری که به صورت تخصصی در حوزه نشر دانشگاهی فعالیت می کند، تلاش می کند در کوتاه ترین زمان ممکن آثار دانشگاهیان و اساتید (اعم از تالیف و ترجمه و پایان نامه های شاخص دانشجویی) را به چاپ برساند و اساتید دانشگاهی و صاحب نظران و مولفان می توانند برای اخذ مشاوره در خصوص مراحل تالیف کتاب و چاپ آثار خود به دفتر انتشارات جهاد دانشگاهی استان واقع در دانشگاه شهرکرد- جنب دانشکده منابع طبیعی- معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی مراجعه کرده و یا با شماره 32320323یا 32320070 و در روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته در ساعات 8 تا 16 تماس حاصل کنند. همچنین تارگاه jchb.ir برای کسب اطلاعات بیشتر اعلام می شود. در ضمن برای تهیه کتابِ «راهبردهای نوین در توسعه حسابداری از منظر دانش» می‌توانید از درگاه اینترنتی زیر اقدام به خرید نمایید: 16book.ir