همزمان با چهل و چهارمین سالگرد جهاددانشگاهی؛

آیین گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی در واحد چهارمحال و بختیاری برگزار شد

۱۵ مرداد ۱۴۰۳ | ۱۴:۱۶ کد : ۷۴۲۷۷ عمومی تاپ خبر
همزمان با چهل و چهارمین سالگرد جهاددانشگاهی، آیین گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی و تجلیل از جهادگران نمونه و خبرنگاران فعال در خبرگزاری های ایسنا و ایکنا در واحد چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
آیین گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی در واحد چهارمحال و بختیاری برگزار شد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد چهارمحال و بختیاری، رئیس جهاددانشگاهی واحد استان در این مراسم با اشاره به فعالیت بخش های مختلف جهاددانشگاهی گفت: جهاددانشگاهی واحد استان در بخش های مختلف فرهنگی، پژوهشی، آموزشی در سطح استان فعال است.

سیروس رضایی با اشاره به فعایت معاونت های مختلف جهاددانشگاهی در سطح استان افزود: در حال حاضر جهاددانشگاهی در برگزاری کلاس های آموزشی سهم قابل توجهی در سطح استان دارد و در این زمینه بیشتر کلاس های آموزشی موردنیاز در سطح استان و ادارات را پوشش می دهد.

وی به فعالیت های فرهنگی جهاددانشگاهی در سطح دانشگاه های استان اشاره کرد و افزود: حوزه افکارسنجی دانشجویان ایران(ایسپا)، انتشارات جهاددانشگاهی و سازمان دانشجویان، خبرگزاری های ایسنا و ایکنا از عمده ترین فعالیت های فرهنگی جهاددانشگاهی در سطح استان هستند.

رضایی با اشاره به فعالیت معاونت پژوهشی واحد نیز در این خصوص گفت: معاونت پژوهشی واحد نیز در حوزه های گردشگری، فناوری اطلاعات و بانک خون بند ناف رویان در سطح استان فعال و دستاوردهای بسیار خوبی برای واحد داشته است.

در پایان مراسم با اهدای لوح تقدیر و کارت هدیه، از سه جهادگر نمونه استان و همچنین خبرنگاران نمونه ایسنا و ایکنا تقدیر به عمل آمد.