همزمان با سراسر کشور صورت گرفت:

برگزاری آزمون جذب نیروی حفاظت فیزیکی شرکت کار و تامین در چهارمحال و بختیاری

۲۱ مهر ۱۴۰۳ | ۰۹:۲۹ کد : ۷۶۴۳۸ عمومی تاپ خبر
آزمون جذب نیروی حفاظت فیزیکی(نگهبانی) شرکت کار و تامین، همزمان با سراسر کشور، صبح امروز پنجشنبه ۱۹ مهرماه ۱۴۰۳به همت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی در چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
برگزاری آزمون جذب نیروی حفاظت فیزیکی شرکت کار و تامین در   چهارمحال و بختیاری

آزمون جذب نیروی حفاظت فیزیکی(نگهبانی) شرکت کار و تامین، همزمان با سراسر کشور، صبح امروز پنجشنبه 19 مهرماه 1403به همت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی در چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی چهارمحال و بختیاری، این آزمون، با حضور 352 داوطلب مرد و به منظور جذب و معرفی نیروی انسانی مورد نیاز حفاظت فیزیکی مدیریت درمان و ادارات کل تامین اجتماعی استان های کشور برگزار می شود.

سیروس رضایی، رییس جهاد دانشگاهی استان افزود: آزمون از ساعت 8:30 تا 10:30 در دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد برگزار شد. وی گفت: نتایج این آزمون حدود یک ماه پس از برگزاری آزمون، از طریق سایت مرکز آزمون جهاددانشگاهی و پروفایل داوطلبان به نشانی www.hrtc.ir اطلاع رسانی می شود و نیاز به مراجعه حضوری به دستگاه برگزار کننده و جهاد دانشگاهی نیست.

یادآوری می شود معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی استان در کنار برگزاری دوره های آموزشی کوتاه مدت (jdchb.ir)، از طریق مرکز آزمون، آمادگی برگزاری آزمون های استخدامی دستگاه‌های دولتی و بخش غیردولتی را دارد.