کتاب برنامه ریزی و ساماندهی مبلمان شهری در انتشارات جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری منتشر شد

۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۰۰:۰۰ کد : ۷۷۷۲ فرهنگی
کتاب برنامه ریزی و ساماندهی مبلمان شهری (به همراه نمونه موردی شهرکرد) در سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری منتشر شد.
کتاب برنامه ریزی و ساماندهی مبلمان شهری در انتشارات جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری منتشر شد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری، محمد تقی حسین پور با اعلام این خبر، اظهار کرد: اثر «برنامه ریزی و ساماندهی مبلمان شهری » توسط مهندس سپیده بویری شمی و دکتر داوود مهدوی تألیف  شده است.
وی افزود: این کتاب شامل شش فصل است.
سرپرست معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی استان گفت: با گسترش فزاینده شهر نشینی و افزایش جمعیت شهر نشین و مشکلات ناشی از آن ، ایجاد یک فضای شهری مطلوب، زیبا و آرامش بخش و نیز فراهم آوردن امکاناتی برای رفاه حال شهروندان بیش از پیش ضروری می نماید. این اثر نیز به بررسی ماهیت، مفاهیم، عناصر و دسته بندی مبلمان شهری پرداخته و ضمن واکاوی ادبیات و نظریات مربوطه و اصول و استانداردهای مبلمان شهری، به تحلیل نحوه پراکنش فضایی و برنامه ریزی و ساماندهی صحیح این مبلمان شهری پرداخته است که مطالعه آن می تواند برای مدیران و برنامه ریزان شهری، پژوهشگران و نویسندگان فعال در این حوزه مفید باشد.
حسین پور با بیان این که انتشارات جهاددانشگاهی به عنوان یکی از معتبرترین موسسات نشر دانشگاهی در ایران، تلاش می‌کند در کوتاه ترین زمان ممکن آثار دانشگاهیان و اساتید را به چاپ برساند، تاکید کرد: انتشارات جهاد دانشگاهی استان در سال 94 راه‌اندازی شده و تمامی اساتید دانشگاهی و صاحب نظران و مولفان می‌توانند برای اخذ مشاوره در خصوص مراحل تالیف کتاب و چاپ آثار خود به دفتر انتشارات جهاددانشگاهی استان واقع در دانشگاه شهرکرد- جنب دانشکده منابع طبیعی - معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی مراجعه کرده و یا با شماره 32320323 یا 32320070تماس حاصل کنند