اعلام همبستگی جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری با سپاه پاسداران

۲۰ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۳:۱۷ کد : ۷۹۴۲ عمومی
جانشین فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری گفت: اقدام رئیس جمهور نابخرد آمریکا نشان‌گر این است که از ملت ایران و نهاد مقدس سپاه انقلاب اسلامی عصبانی است و نتوانسته به منافع خود در منطقه دست پیدا کند و چندی پیش در سخنان خود ملت ایران را تروریست شمرد.
اعلام همبستگی جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری با سپاه پاسداران

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری، سرهنگ مهران مرادی 20 فروردین‌ماه در دیدار با رییس و جمعی از اعضای جهاد دانشگاهی استان با تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسدار، اظهار کرد: اقدام رییس جمهور نابخرد آمریکا نشان‌گر این است که از ملت ایران و نهاد مقدس سپاه انقلاب اسلامی عصبانی است و نتوانسته به منافع خود در منطقه دست پیدا کند و چندی پیش در سخنان خود ملت ایران را تروریست عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه امروز نیز این عصبانیت به اوج خود رسیده است، ادامه داد: عصبانیت آمریکا از سپاه پاسداران به اوج خود رسیده تا جایی که شب گذشته سپاه انقلاب اسلامی را به عنوان تروریست معرفی کرده است.
سرهنگ مرادی اظهار کرد: سپاه افتخار داشته از زمان انقلاب تا به امروز در همه صحنه‌ها پیش‌قدم باشد و رسالت و ماموریت خود را در همه حوزه‌های تهدیدات داخلی و خارجی همچون هشت سال دفاع مقدس و هجوم سلفی‌ها و داعشی‌ها که تا نزدیکی مرزهای ما آمده بودند و با کمک سپاه به کیلومترها آن‌ طرف‌تر برگشتند، به نحو احسن انجام دهند.
جانشین فرمانده سپاه قمر بنی هاشم(ع) چهارمحال وبختیاری تصریح کرد: اگر امروز با کشور عراق ارتباط برقرار کردیم به برکت خون شهدای مدافع حرم است که این نسل جدید احساس مسئولیت کردند و از حریم آل‌الله و کیان اسلامی دفاع کردند و امروز دارای امنیت هستیم.
وی افزود: مشکلات اقتصادی که امروز با آن دست‌وپنجه نرم می‌کنیم از ترفندهای دشمنان است، زمانی که دشمن نتوانست در عرصه‌های مختلف ایران را از پای در آورد، از حوزه اقتصادی وارد عمل شد که امیدواریم در آخرین جنگ اقتصادی هم با کمک مردم و مسئولان سربلند بیرون بیاییم.
سرهنگ مرادی در پایان با بیان اینکه سردار اکبری، فرمانده سپاه  قمر بنی هاشم(ع) استان هم‌اکنون در استان خوزستان مشغول بررسی اوضاع سیل‌زدگان شهرستان شوشتر است، خاطر نشان کرد: افتخار سپاه این است که هرگاه مشکلی برای مردم به وجو آمده در صحنه بوده و دشمن نیز از همین روحیه سپاه می‌ترسد زیراکه می‌بیند همیشه سپاه چند قدم از او جلوتر است.
رییس جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری در این دیدار ضمن تبریک به مناسبت ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار، با اشاره به قرار گرفتن نام سپاه در فهرست گروه‌های تروریستی، اظهار کرد: آمریکا شکست‌های زیادی از سپاه پاسداران خورده است و سپاه امروز همانند خاری در چشم اوست.
سیروس رضایی با بیان اینکه آمریکایی‌ها با این اقدامات نمی‌توانند جنایات خود را پاک کنند، خاطرنشان کرد: سپاه فقط یک نهاد نظامی صرف نیست، بلکه سمبل اقتدار جمهوری اسلامی ایران در کنار ارتش و بخشی از غیرت و غرور ملی به شمار می‌آید.