آغاز آموزش طرح مهارت‌افزایی سربازان وظیفه نیروهای مسلح در چهارمحال و بختیاری

۲۲ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۳:۱۱ کد : ۸۰۰۴ آموزش و کارآفرینی
معاون آموزشی جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری از آغاز آموزش طرح مهارت‌افزایی سربازان وظیفه نیروهای مسلح در چهارمحال و بختیاری خبر داد.
آغاز آموزش طرح مهارت‌افزایی سربازان وظیفه نیروهای مسلح در چهارمحال و بختیاری

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری، سیدغلامرضا رضوی با اشاره به اینکه طرح مهارت‌افزایی سربازان وظیفه نیروهای مسلح با هدف آشنایی سربازان با مهارت‌های عمومی حوزه اشتغال و کارآفرینی و مهارت‌های زندگی برگزار می‌شود، اظهار کرد: سربازان در این دوره مهارت‌های کابردی را فرا می‌گیرند.

وی با اشاره به اینکه این طرح در 80 ساعت آموزشی و در دو فصل مهارت‌های زندگی و آشنایی با مهارت‌های عمومی حوزه اشتغال و کارآفرینی ارائه می‌شود، افزود: یک‌هزار سرباز وظیفه در استان از این آموزش‌ها بهره‌مند می‌شوند.
معاون آموزشی جهاد دانشگاهی استان تصریح کرد: این طرح فرصتی برای توسعه آموزش‌های مهارتی و تسهیل فرآیند اشتغال‌پذیری جوانان طی یک تفاهم نامه میان وزارت ورزش و جوانان، ستاد نیروهای مسلح و جهاد دانشگاهی در پنج استان به صورت پایلوت و برای هر استان با سهمیه یک‌هزار نفر اجرا می‌شود.

رضوی خاطرنشان کرد: این طرح در سراسر استان و شهرستان‌ها در پادگان‌ها و مراکزی که نیروهای مسلح معرفی می‌کنند اجرایی می‌شود.