رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری:

جهاد دانشگاهی با کارآمدی خود می‌تواند منشأ خدمات ارزشمندی برای مردم باشد

۱۱ اسفند ۱۳۹۷ | ۰۸:۱۳ کد : ۸۰۳۴ عمومی
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری با تشکر از تلاش‌های جهاد دانشگاهی در راستای ارائه خدمات به مردم، ایجاد اشتغال و افزایش مهارت‌های نیاز بازار کار، گفت: نهادهایی مانند جهاد دانشگاهی با توجه به تنوع فعالیت‌ها و کارآمدی و کارایی که دارند می‌توانند مانند گذشته منشأ خدمات ارزشمندی برای مردم باشند.
جهاد دانشگاهی با کارآمدی خود می‌تواند منشأ خدمات ارزشمندی برای مردم باشد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری، طهمورث الیاسی بختیاری 11 اسفندماه در بازدید از جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری، این بازدید را رضایت‌بخش خواند و گفت: گزارش‌های خوبی از فعالیت‌های متنوع جهاد دانشگاهی در زمینه‌های مختلف آموزشی، فرهنگی، آموزش‌های بلندمدت و کوتاه‌مدت و فعالیت‌های مربوط به اشتغال ارائه شد.

 

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان با اشاره به بحث و تبادل نظر در زمینه افزایش زیرساخت‌های جهاد دانشگاهی در راستای ارتقای خدمات، افزود: این مجموعه با توجه به تعداد بالای دانشجویان (بالغ بر 600 دانشجو)، تنوع برگزاری دوره‌های آموزشی، دوره‌های ضمن خدمت و دوره‌های آموزشی برای مراکز خصوصی ضرورت دارد که اقداماتی در خصوص تکمیل ساختمان‌های این مجموعه صورت بگیرد.
وی از اختصاص 500 میلیون تومان از محل اعتبارات توازن ملی برای تکمیل فاز دوم ساختمان جهاد دانشگاهی استان خبر داد و اظهار کرد: تخصیص این میزان اعتباربخشی از نیازهای این نهاد ارزشمند و خدمتگزار را رفع می‌کند و در سال آینده نیز این حمایت‌ها افزایش می‌یابد تا شاهد تکمیل کامل فاز دوم این ساختمان باشیم.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان با تشکر از تلاش‌های جهاد دانشگاهی در راستای ارائه خدمات به مردم، ایجاد اشتغال و افزایش مهارت‌های نیاز بازار کار، تصریح کرد: نهادهایی مانند جهاد دانشگاهی با توجه به تنوع فعالیت‌ها و کارآمدی و کارایی که دارند می‌توانند منشأ خدمات ارزشمندی برای مردم باشند.
الیاسی بختیاری خاطرنشان کرد: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی با توجه به رسالت خود که تدوین اسناد توسعه‌ای و نظارت و پایش این اسناد است وظیفه خود می‌داند از نهادهای خدمتگزار مانند جهاد دانشگاهی که برآمده از انقلاب اسلامی است حمایت کند.