در راستای طرح الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی؛

امضاء تفاهم نامه همکاری جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری و اتحادیه صنایع دستی استان

۰۸ اسفند ۱۳۹۷ | ۰۰:۰۰ کد : ۸۰۳۹ تجاری سازی فناوری و اشتغال
امضاء تفاهم نامه همکاری جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری و اتحادیه صنایع دستی استان

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری، چهارشنبه 8 اسفندماه طی نشستی تفاهم‌نامه‌ای با هدف تحقق اهداف فاز دوم وسوم طرح الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی و در راستای توانمند‌سازی متقاضیان، تامین مواد اولیه واتصال به بازار  وفروش محصولات تولید شده در حوزه صنایع دستی، بین جهاد دانشگاهی استان و اتحادیه صنایع دستی چهارمحال وبختیاری منعقد شد.
 در این نشست رئیس جهاد دانشگاهی استان هدف طرح را ایجاد، توسعه و پایدارسازی مشاغل خانگی بیان و اظهار داشت اتحادیه صنایع دستی استان با توجه به ظرفیت‌های موجود از جمله وجود  افراد خبره و با تجربه، یکی از پشتیبانان قابل اعتماد این طرح خواهد بود و انتظار می رود اتحادیه به عنوان حامی وپشتیبان طرح الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی از تمام ظرفیت وتوان داخلی وبین استانی خود در جهت حمایت از فعالان صنایع دستی استان استفاده نماید.
 رضایی در ادامه اظهار داشت این طرح  از سوی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و به صورت پایلوت برای اجرا در نه استان به این نهاد محول شده و رفع موانع و حمایت از پشتیبانان لازمه اجرای طرح است.
مدیر عامل اتحادیه نیز با اشاره به همسو بودن این طرح با فعالیت‌های اتحادیه اظهار داشت: این اتحادیه آمادگی کامل را جهت توانمند‌سازی متقاضیان، آموزش،تهیه مواد اولیه و فروش محصولات اعلام می‌دارد.
رئیسی گفت:  بازار فروش صنایع دستی فراز و نشیب‌های زیادی داشته است، لذا ما سعی کرده‌ایم از فرصت‌های پیش آمده استفاده و با توجه به شرایط بازار و سلیقه مشتری محصولات را تولید و عرضه کنیم.
گفتنی است در پایان جلسه تفاهم نامه همکاری میان جهاد دانشگاهی و اتحادیه صنایع دستی استان به امضای طرفین رسید.