دیدار رئیس جهاد دانشگاهی و اعضای دبیرخانه مشاغل خانگی چهارمحال وبختیاری با مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان

۰۸ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۷:۱۲ کد : ۸۰۴۰ تجاری سازی فناوری و اشتغال
در راستای اجرای طرح الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی، رییس جهاد دانشگاهی و اعضای دبیرخانه طرح الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی استان با مدیر کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان دیدار کردند.
دیدار رئیس جهاد دانشگاهی و اعضای دبیرخانه مشاغل خانگی چهارمحال وبختیاری با مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری، سه شنبه هفتم اسفندماه و در راستای اجرای طرح الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی، رییس جهاد دانشگاهی و اعضای دبیرخانه طرح الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی استان با مدیر کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان دیدار کردند.
در این دیدار رئیس جهاد دانشگاهی استان ضمن قدردانی از همکاری‌های صورت گرفته اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری در اجرای طرح، گزارشی از روند اجرای فازهای دوم و سوم طرح (آموزش و توانمندسازی متقاضیان و اتصال به بازار و فروش محصول) ارائه نمود.
رضایی در ادامه وضعیت نابسامان بازار در تهیه مواد اولیه و مشکلات مالی پشتیبانان طرح را یکی از مشکلات و موانع جدی در اجرای طرح بیان کرد.
وی حمایت بیشتر از پشتیبانان و متقاضیان طرح الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی را از جمله خواسته های متقاضیان و پشتیبانان طرح عنوان کرد و خواستار حمایت بیشتر از آنان شد. 
در ادامه مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تلاش‌های صورت گرفته توسط جهاد دانشگاهی را قابل تقدیر عنوان و یکی از ویژگی‌های طرح را تنوع مشاغل عنوان کرد.
فاضلی گفت : در طرح‌های اشتغال‌زای گذشته شاهد این بودیم که متقاضیان بیشتر به سمت دو یا سه شغل هدایت می‌شدند ولی در این طرح تناسب خیلی خوبی بین تعداد متقاضیان و 21 مزیت معرفی شده دیده می‌شود.
وی ضمن اعلام حمایت از طرح، در جهت تحقق اهداف طرح از جمله ایجاد و توسعه و پایدار‌سازی مشاغل گفت: در صورت معرفی پشتیبانان و متقاضیان توانمند آموزش دیده و تحت پوشش طرح از سوی جهاد دانشگاهی، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان از آنان حمایت مالی خواهد کرد.