دیدار سرپرست جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری با امام جمعه و فرماندار شهرستان لردگان

۱۳ بهمن ۱۳۹۷ | ۰۰:۰۰ کد : ۸۱۳۹ عمومی
دیدار سرپرست جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری با امام جمعه و فرماندار شهرستان لردگان
به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری، سیروس رضایی چهارشنبه دهم بهمن‌ماه، به منظور تشریح فعالیت‌های جهاد دانشگاهی و نیز بررسی زمینه‌های همکاری، با امام جمعه و فرماندار لردگان دیدار کرد.
در این دیدارها که به صورت جداگانه صورت گرفت، زیر ساخت‌های مورد نیاز جهت راه‌اندازی مرکز کوتاه‌مدت آموزشی در این شهرستان و  نیز تشریح روند اجرایی طرح الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی بررسی شد.
در این دیدارها سرپرست جهاد دانشگاهی استان، جهاد دانشگاهی را نهادی انقلابی و برخواسته از انقلاب عنوان و به تشریح خدمات این نهاد از ابتدای فعالیت خود در استان و کشور پرداخت.
وی استان را یکی از نه استان پایلوت در اجرای طرح الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی عنوان کرد و گفت: از 2380 نفر متقاضی ثبت نام شده 400 نفر مربوط به لردگان بوده که در 13 رشته شغلی متقاضی مشاغل خانگی بوده اند.
رضایی شناسایی مزیت‌های شهرستان، آموزش و اتصال به بازار را از جمله کارهای صورت گرفته و در حال اجرای طرح عنوان و بر مساعدت مدیران این شهرستان در اجرای طرح تاکید کرد.
راه‌اندازی مرکز آموزش‌های تخصصی کوتاه‌مدت در شهرستان لردگان یکی دیگر از مباحث مطرح شده در این دیدارها بود که با استقبال مدیران این شهرستان روبرو شد.