برگزاری مسابقات دفاع سه دقیقه‌ای پایان‌نامه‌های دانشجویی توسط جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری

۲۷ آذر ۱۳۹۷ | ۱۶:۱۵ کد : ۸۳۳۱ فرهنگی
مرحله استانی سومین دوره مسابقات ملی دفاع سه دقیقه‌ای پایان‌نامه‌های دانشجویی به همت معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری نخستین بار در استان برگزار و برگزیدگان در مراسم اختتامیه این مسابقات معرفی شدند.
برگزاری مسابقات دفاع سه دقیقه‌ای پایان‌نامه‌های دانشجویی توسط جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری، سیروس رضایی  26 آذرماه در آیین اختتامیه این مسابقات که در سالن شهید مطهری دانشگاه شهرکرد برگزار شد، با تقدیر از دانشجویان، اساتید و دست اندرکاران برگزاری این مسابقات، گفت: مسابقات ملی دفاع سه دقیقه ای پایان‌نامه‌های دانشجویی برای نخستین به میزبانی جهاد دانشگاهی در استان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه جهاد دانشگاهی در تمام حوزه های آموزشی، فرهنگی و پژوهشی برنامه‌های متنوعی برای دانشجویان برگزار کرده است، افزود: تدوین بیش از هفت هزار دوره آموزش کوتاه‌مدت، مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی، فعالیت در زمینه‌های پژوهشی فناوری اطلاعات، جوش و گردشگری، خبرگزاری های ایسنا و ایکنا، سازمان انتشارات، مرکز افکار سنجی، برگزاری مسابقات مناظرات دانشجویی و برگزاری برنامه‌های قرآنی از فعالیت های شاخص این سه حوزه است.
سرپرست جهاد دانشگاهی استان با اشاره به اینکه مسابقات ملی دفاع سه دقیقه ای پایان‌نامه‌های دانشجویی به همت معاونت فرهنگی و مرکز انتشارات جهاد دانشگاهی استان و دانشگاه‌های استان برگزار شد، تصریح کرد: با رصد نقاط قوت و ضعف نخستین دوره این مسابقات در استان شاهد ارتقای این مسابقات در سال های آتی خواهیم بود.
رضایی تقویت مهارت های ارتباطی، تبدیل ایده به محصول و ثروت و تقویت ارتباط دانشگاه با سرمایه‌گذاران را از اهداف برگزاری مسابقات ملی دفاع سه دقیقه ای پایان‌نامه‌های دانشجویی است.
وی با اشاره به اینکه فراخوان ثبت نام در این مسابقات از آبان ماه سال جاری آغاز شد، ادامه داد: در این مسابقات 46 دانشجو از دانشگاه‌های شهرکرد، علوم پزشکی و پیام نور در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری ثبت نام کردند و 14 نفر از اساتید دانشگاه‌های استان در سطح های استادیاری، استاد تمام و دانشیاری این مسابقات را داوری کردند.