استاندار چهارمحال و بختیاری:

ایسنا در انتشار واقعیت‌ها مطلوب عمل کرده است

۱۷ آذر ۱۳۹۷ | ۱۰:۱۵ کد : ۸۳۵۱ عمومی فرهنگی
استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: خبرگزاری ایسنا تاکنون در حوزه امید بخش بودن و انتشار واقعیت‌ها در جامعه مطلوب عمل کرده و پیشنهاد می‌شود امید و نشاط را بیشتر در مردم تقویت کند تا جامعه با امید بیشتری به سمت تحقق اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران حرکت کند.
ایسنا در انتشار واقعیت‌ها مطلوب عمل کرده است
به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری، اقبال عباسی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا - منطقه چهارمحال و بختیاری – با اشاره به سالروز تاسیس خبرگزاری ایسنا و اینکه خبرگزاری ایسنا یک خبرگزاری دانشجویی است، افزود: انتظار از این خبرگزاری انتشار اخبار واقعی است تا واقعیت‌ها در جامعه منعکس شود.
وی ضمن رضایتمندی از عملکرد این رسانه، اظهار کرد: این خبرگزاری دارای خبرنگارانی تلاشگر است.
عباسی تصریح کرد: برخی خبرنگاران و خبرگزاری‌ها به جای انتشار اخبار درست و عملکردهای مثبت نظام جمهوری اسلامی، بیشتر به دنبال بیان نقطه ضعف‌ها هستند تا آنان را پررنگ کنند که این امر مردم را ناامید خواهد کرد.
وی خاطرنشان کرد: خبرگزاری ایسنا تاکنون در حوزه امید بخش بودن و انتشار واقعیت‌ها در جامعه مطلوب عمل کرده و پیشنهاد می‌شود امید و نشاط را بیشتر در مردم تقویت کند تا جامعه با امید بیشتری به سمت تحقق اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران حرکت کند.
عباسی تاکید کرد: از قشر داشجویان و به تبع آن خبرگزاری دانشجویی ایسنا انتظار است واقعیت‌ها را امیدبخش مخابره کند و در جاهایی که ضعف وجود دارد، اخبار در مسیر حل آن مشکل منعکس شود تا گامی در راستای حل مسائل و اصلاح و تقویت امور بردارد.
وی با اشاره به 16 آذر ماه، روز دانشجو، یادآور شد: همان‌گونه که از عنوان دانشجو مشخص است تعدادی از جوانان به دنبال دانش بوده و دانش را می‌جویند لذا مدیران و مسئولان دولتی از لحاظ عرفی و اخلاقی موظف هستند بیشتر با دانشحویان در ارتباط باشند و از نظرات آنان در حوزه‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اجتماعی و ... بهره‌برند.
استاندار چهارمحال و بختیاری در ادامه گفت: بایستی ایراداتی که در بخش دانشجویی وجود دارد برطرف شود که در همین راستا لازم است یک تعامل دوسویه میان کسانی که به دنبال دانش هستند و خدمتگزاران نظام جمهوری اسلامی شکل گرفته و تقویت شود.
عباسی بابیان اینکه لازم است خدمتگزاران نظام جمهوری اسلامی از دانش دانشجویان استفاده کنند، خاطرنشان کرد: در سال 32 تعدادی از دانشجویان با تدبیر به دنبال مبارزه با استبداد بودند و در این مسیر مقدس خون خویش را هدیه کردند و سرانجام خون این شهدا نوری برای مبارزه با استکبار و پیروزی انقلاب اسلامی ایران شد.