دبیر کمیسیون برنامه و بودجه مجلس:

جهاد دانشگاهی همواره مورد عنایت مقام معظم رهبری بوده است

۲۷ آبان ۱۳۹۷ | ۱۵:۱۵ کد : ۸۳۶۴ عمومی
دبیر کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با تشکر از فعالیت‌های جهاد دانشگاهی استان در اجرای موفق برنامه‌های فرهنگی در استان، گفت: این نهاد همواره مورد عنایت رهبر معظم انقلاب بوده است.
جهاد دانشگاهی همواره مورد عنایت مقام معظم رهبری بوده است

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری، علی کاظمی 26 آبان ماه در بازدید از جهاد دانشگاهی استان، با تشکر از فعالیت‌های جهاد دانشگاهی استان در اجرای موفق برنامه‌های آموزشی و فرهنگی، گفت: این نهاد همواره مورد عنایت رهبر معظم انقلاب بوده است. 

نماینده مردم اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی از برگزاری موفق مسابقات مناظرات دانشجویی در سال‌های اخیر به همت جهاد دانشگاهی استان تقدیر کرد و ادامه داد: طی دو سال گذشته در کشور بیشترین تعداد تیم شرکت‌کننده در این مسابقات به چهارمحال و بختیاری اختصاص دارد که موجب افتخار است. 
وی با اشاره به وجود دوره‌های آموزشی کوتاه‌ مدت، مرکز افکار سنجی و خبرگزاری‌های ایسنا و ایکنا، تأکید کرد: این بخش از فعالیت جهاد دانشگاهی نیز مطلوب است. 
دبیر کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: جهاد دانشگاهی می‌تواند در زمینه فرهنگ کار در جامعه ورود کند به این معنا که به فارغ‌التحصیلان دانشگاهی که معمولاً به دنبال شغل دولتی هستند کمک کند تا در رشته تحصیلی خود اعم از صنعت و کشاورزی تحول ایجاد کنند. 
سرپرست جهاد دانشگاهی استان نیز با تشریح فعالیت‌های مختلف جهاد دانشگاهی استان در حوزه‌های آموزشی، فرهنگی و پژوهشی، گفت: کسب مقام نخست کشور از نظر تعداد تیم شرکت‌کننده در مناظرات دانشجویی نشان از گفت‌وگومحوری دانشجویان و مردم استان دارد. 
سیروس رضایی به کسب رتبه‌های برتر کشوری توسط مرکز افکار سنجی جهاد دانشگاهی استان در کشور نیز اشاره و خاطرنشان کرد: حوزه آموزشی و مرکز افکار سنجی جهاد دانشگاهی استان از مراکز برتر استان در برگزاری دوره های آموزشی کوتاه مدت و طرح‌های نظرسنجی و آمارگیری است.