انعقاد تفاهم‎‌نامه همکاری میان جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری و دانشگاه پیام نور استان

۲۱ آبان ۱۳۹۷ | ۱۰:۱۴ کد : ۸۳۶۸ عمومی
تفاهم‌نامه همکاری میان جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری و دانشگاه پیام نور استان منعقد شد.
انعقاد تفاهم‎‌نامه همکاری میان جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری و دانشگاه پیام نور استان

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری، علیرضا آبرود 21 آبان ماه در این آیین، با اشاره به اینکه این دانشگاه پتانسیل‌های ارزشمندی برای برقراری همکاری با دیگر نهادها دارد، گفت: دانشگاه پیام نور در استان دارای 11 مرکز و یک واحد بزرگ در استان است که با توجه به داشتن بیشترین تعداد دانشجویان بومی و اعضای هیئت علمی ظرفیت‌های بسیاری دارد.

رئیس دانشگاه پیام نور استان همکاری‌ با جهاد دانشگاهی در دانشگاه‌های پیام نور استان را قابل تقدیر دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت‌ها و امکانات مختلف، این دانشگاه می‌تواند در رسیدن به اهداف مشترک به جهاد دانشگاهی کمک کند.
وی تصریح کرد: امضای این تفاهم‌نامه در راستای ارتقای سطح همکاری‌ها و توسعه استان با توجه به ظرفیت‌های عظیم این دو مجموعه در استان است.
در ادامه سرپرست جهاد دانشگاهی استان با اشاره به فعالیت جهاد دانشگاهی در سه معاونت پژوهشی، آموزشی و فرهنگی اظهار کرد: جهاد دانشگاهی استان با دارا بودن پنج مرکز آموزش‌های کوتاه‌مدت و اشتغال محور تاکنون دوره‌های آموزشی متعددی در استان تدوین کرده است.
سیروس رضایی با بیان اینکه سالانه حدود 15 هزار نفر از آموزش‌های کوتاه‌مدت جهاد دانشگاهی استان استفاده می‌کنند، افزود: این آموزش‌ها در 10 دپارتمان از جمله زبان‌های خارجه و حوزه‌های پزشکی تدوین شده‌اند.
وی با اشاره به همکاری‌های دانشگاه پیام نور استان در برگزاری موفق مسابقات مناظره دانشجویی در استان، تأکید کرد: دانشجویان این دانشگاه حضور فعالی در فعالیت‌های فرهنگی جهاد دانشگاهی دارند.
رضایی با بیان اینکه امضای این تفاهم‌نامه موجب ارتقای سطح همکاری این دو مجموعه در استان می‌شود، اظهار کرد: تبادل اطلاعات دانشجویان و اساتید دانشگاه و استفاده از ظرفیت‌های آنان در پروژه‌های پژوهشی و آموزشی از موارد مورد تأکید در این تفاهم‌نامه است.