در راستای اجرای الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی:

امضاء تفاهم نامه همکاری بین جهاد دانشگاهی استان و شرکت ویستا

۰۵ آبان ۱۳۹۷ | ۱۵:۵۵ کد : ۸۳۸۰ تجاری سازی فناوری و اشتغال
طی نشستی در راستای طرح الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی تفاهم نامه ای بین جهاد دانشگاهی استان وشرکت ویستای استان منعقد شد.
امضاء تفاهم نامه همکاری بین جهاد دانشگاهی استان و شرکت ویستا

 به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری، در این تفاهم نامه که با هدف تحقق اهداف فاز سوم طرح (اتصال به بازار محصولات تولید شده درحوزه مشاغل خانگی) منعقد گردید، راه‌های همکاری مشترک جهاد دانشگاهی و شرکت ویستا بررسی و طی تفاهم نامه‌ای به امضا رسید.
در این نشست سرپرست جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری هدف طرح را ایجاد، توسعه و پایدارسازی مشاغل خانگی عنوان و اظهار داشت:  هدف در سه فاز برای جهاد دانشگاهی تعریف شده است، فاز اول شناسایی مزیت‌های استانی و شهرستانی در حوزه مشاغل خانگی بود که توسط کمیته علمی طرح انجام پذیرفت.
رضایی گفت: فاز دوم آموزش و توانمند‌سازی متقاضیان در مزیت‌های شناسایی شده است و فاز سوم اتصال به بازار و فروش محصول تولیدات مشاغل خانگی است.
مدیر طرح الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی گفت: جهاد دانشگاهی به عنوان مجری طرح الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی و نیز نهاد انقلابی از هر گونه حمایت شرکت‌ها از فازهای دوم و سوم طرح استقبال خواهد کرد.
مدیر عامل شرکت ویستا نیز با بیان ظرفیت‌های کنونی شرکت، آمادگی کامل شرکت را در جهت همکاری در فاز سوم طرح اعلام و بیان کرد این شرکت با تبلیغات و فروش محصولات و معرفی آنها در فضای مجازی و دیجیتال، کمک‌های ویژه ای به متقاضیان طرح خواهد نمود.
لازم به ذکر است امکان راه اندازی فروشگاه‌های مجازی و اینترنتی توسط شرکت ویستا برای متقاضیان طرح به زودی میسر خواهد شد.